Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ NR 1: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Częstochowa – Błeszno na podwoziu z napędem 4x2 (zabudowa kontenerowa)”; CZĘŚĆ NR 2: „Zakup przyczepy specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej Częstochowa – Błeszno do transportu sprzętu pożarniczego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ NR 1: Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Częstochowa – Błeszno na podwoziu z napędem 4x2 (zabudowa kontenerowa)”, zgodnie ze szczegółowym opisem parametrów techniczno – użytkowych. Opis tych parametrów określony będzie przez Wykonawcę poprzez wypełnienie prawej strony tabeli znajdującej się w „Minimalnych wymaganiach dla lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego” – wymagania te stanowią załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. CZĘŚĆ NR 2: Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup przyczepy specjalnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej Częstochowa – Błeszno do transportu sprzętu pożarniczego”, zgodnie ze szczegółowym opisem parametrów techniczno – użytkowych. Opis tych parametrów określony będzie przez Wykonawcę poprzez wypełnienie prawej strony tabeli znajdującej się w „Minimalnych wymaganiach na przyczepę specjalną” – wymagania te stanowią załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 specyfikacji: 1) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, ZAWARTE W DRUKU OFERTA. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, wraz z oświadczeniami wykonawcy określonymi w punkcie 6.1. specyfikacji i stanowiącymi część druku OFERTA. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Szczegółowy opis oferowanego samochodu (opis parametrów techniczno – użytkowych pojazdu) w zakresie potwierdzenia, że odpowiada on wymaganiom zamawiającego, określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji. Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 3 Szczegółowy opis oferowanej przyczepy (opis parametrów techniczno – użytkowych przyczepy) w zakresie potwierdzenia, że odpowiada ona wymaganiom zamawiającego, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji. Jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to opis musi zawierać dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika. 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej Zawiercie-Bzów
Dodano: 2024-07-16 - Dostawa używanego samochodu specjalnego - autodrabiny na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku
Dodano: 2023-11-27 - ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO SAMOCHODU TERENOWEGO Z NAPĘDEM 4X4
Dodano: 2023-11-01 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobyłczycach
Dodano: 2023-10-04 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego -III
Dodano: 2023-09-15 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu 4x2 DMC 4500 kg dla OSP w Leboszowicach
Dodano: 2023-09-05 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Koniaków – Centrum
Dodano: 2023-08-31 - DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO – GAŚNICZEGO DLA JEDNOSTKI OSP SKOCZÓW
Dodano: 2023-08-22 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Kobyłczycach
Dodano: 2023-07-11 - Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Lipiu
Dodano: 2023-07-03