Przetargi.pl
Część nr 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek. Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr 1 Przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0÷783 w m. Ciechocinek. Część nr 2 Rozbudowa skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1. Dla części nr Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowa skrzyżowania drogi nr 266 z ul. Narutowicza w km 0 783 w m. Ciechocinek na podstawie koncepcji będących w posiadaniu ZDW - wariant z sygnalizacją świetlną. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjno na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia zjazdów, - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne dla wszystkich elementów scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej (exel), - dokumentacje branżowe na przebudowę infrastruktury podziemnej lub naziemnej w przypadku takiej potrzeby. Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń, - uzgodnienia z Urzędem Miasta Ciechocinek, - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu oświadczenie o dysponowaniu przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, Projekt należy wykonać w dwóch opracowaniach: - Projekt samej sygnalizacji + branża elektryczna, - Projekt odnowy nawierzchni po przekopach na ułożenie kabli pod sygnalizację oraz wykonanie nowej nawierzchni chodnika. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania prac. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej , w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej . Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną. Dla części nr 2: Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę skrzyżowania dróg wojewódzkich nr 562 i 558 w m. Dyblin w formie ronda wraz z oświetleniem według koncepcji i audytu BRD będących w posiadaniu ZDW. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach prac projektowych należy: - uzyskać od inwestora danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania, - uzyskać mapę do celów projektowych w skali 1:500, - opracować plan sytuacyjny na podkładach do celów projektowych, - sporządzić szczegółowy opis techniczny z uwzględnieniem szczegółowego opisu systemu odwodnienia, - wykonać profile podłużne dla wszystkich wlotów, - wykonać przekroje konstrukcyjne, - wykonać szczegóły konstrukcyjne, - sporządzić zestawienia asy profilowej, robót ziemnych, - wykonać czasową i stałą organizację ruchu wraz z uzyskaniem pozytywnej decyzji z Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, - opracować szczegółowe specyfikacje techniczne na wszystkie elementy scalone, - sporządzić kosztorys inwestorski, - sporządzić przedmiar robót, - sporządzić kosztorys ofertowy w wersji edytowalnej Oprócz powyższych materiałów dokumentacja powinna zawierać: - wszelkie uzgodnienia z gestorami infrastruktury podziemnej i naziemnej, - uzgodnienia z RDW Toruń - wypisy z rejestru gruntów wraz z wypisami, - informację dotyczącą konieczności lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania inwestycji na środowisko, wydaną przez organ wydający takie oświadczenie, a w przypadku wymogu konieczności wydania decyzji środowiskowej, projektant zobowiązany jest do jej uzyskania, - na działki będące we władaniu Urzędu Gminy lub Powiatu, oświadczenie o dysponowaniu tych działek przez ZDW na czas przebudowy, - w przypadku ewentualnej potrzeby wycinki drzew, decyzję na zgodę do ich usunięcia, wraz z uwzględnieniem w kosztorysie, nowych nasadzeń w zamian za wycinkę, -badania geologiczne gruntu dla potrzeb prawidłowego zaprojektowania konstrukcji. Projektant zobligowany jest do comiesięcznego przedstawiania inwestorowi zawansowania robót. Całość opracować w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej, w tym kosztorys ofertowy w formie edytowalnej . Wersja papierowa winna być skorelowana z wersją elektroniczną. Przedmiot zamówienia dla części I, II, obejmuje również: - dokonanie aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym w terminie 7 dni kalendarzowych od daty przekazania informacji od Zamawiającego (telefonicznie lub mailem). - wykonanie w imieniu Zamawiającego zgłoszenia robót do Urzędu Wojewódzkiego i uzyskanie pisemnej odpowiedzi o braku sprzeciwu na ich. - uczestniczenie w procesie uzyskania wszystkich wymaganych opinii i przedmiotowych decyzji poprzez udzielenie wyjaśnień i dokonywanie potrzebnych zmian i uzupełnień w opracowaniach projektowych. - udzielanie wyjaśnień dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań projektowych szczególnie w przypadku uruchomienia procedury przetargowej na roboty budowlane realizowane w oparciu o dokumentację projektową w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 3 dni od przekazania pytania Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej potwierdzonej faxem również z potwierdzeniem odbioru otrzymania faxem. - po otrzymaniu wezwania do niezwłocznego przyjazdu na miejsce robót realizowanych w oparciu o dokumentację projektową oraz przekazanie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek, wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub wynikłych z powodu wszelkich innych błędów w dokumentacji projektowej. - zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym dokumentacją projektową w celu oceny informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą prawo budowlane. Wykonawca musi zapewnić wykonanie usług zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. - wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób, aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umowa. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa ustawa prawo budowlane oraz ustawa o samorządzie zawodowym. Obiekt budowlany należy projektować zgodnie z przepisami, w tym techniczno budowlanymi (w tym z rozporządzeniami) oraz zasadami wiedzy technicznej. Obiekty budowlane należy projektować tak, aby zapewnić optymalną ekonomiczność budowy i eksploatacji. Obiekty budowlane należy projektować z zastosowaniem technologii robót i materiałów - kierując się zasadą projektowania optymalnych rozwiązań dla osiągnięcia założonych celów. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: dla cz 1- 500,00zł, dla cz 2 - 700,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: bip.zdw-bydgoszcz.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach