Przetargi.pl
Część nr 1 - Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23. Część nr 2 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) oraz remont szatni w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23.

Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40095 Katowice, ul. Stawowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 596 814 , fax. 322 596 814
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej
    ul. Stawowa 6
    40095 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 596 814, fax. 322 596 814
    REGON: 72294000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część nr 1 - Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23. Część nr 2 - Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) oraz remont szatni w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia podzielony został na 2 następujące zadania, z których każde stanowi odrębną część postępowania: 1.1. Część nr 1 - Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23, obejmujący w szczególności: – naprawa uszkodzonych fragmentów tynku kat. III ścian i sufitu; – wymiana kratek wentylacyjnych ( 4 szt. ); – montaż ścianek działowych na ruszcie metalowym obłożonym płytami gipsowo-kartonowymi, z wypełnieniem wełną mineralną; – montaż od strony korytarza pod płytami g-k wzmocnienia w postaci płyty OSB; – montaż naświetli z PCV i ościeżnic drzwiowych; – wykonanie gładzi gipsowej na ścianach z płyt g-k; – remont fragmentu posadzki z wykładziny PCV w pracowni chemicznej; – wymiana drzwi drewnianych w salach zajęć i w pomieszczeniach zaplecza; – malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ( likwidacja zacieków na suficie ); – malowanie farbami akrylowymi ścian uprzednio malowanych farbami olejnymi; – malowanie farbami akrylowymi rur instalacji c.o. i grzejników; – zerwanie wykładziny PCV w pomieszczeniu zaplecza; – naprawa posadzki cementowej w pomieszczeniu zaplecza i sali zajęć; – położenie na kleju wykładziny rulonowej PCV wraz z montażem listew przyściennych; – licowanie fragmentu ściany zaplecza płytkami ceramicznymi układanymi na zaprawie klejowej; – przyklejenie do ościeżnicy okna białej taśmy PCV o szerokości 5 cm; – montaż aluminiowej listwy progowej; – montaż pod zlewem kwasoodpornym neutralizatora z zaworem odcinającym fi 50 mm; – demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, osprzętu, przewodów wtynkowych; – przygotowanie podłoża i montaż opraw oświetleniowych; – przygotowanie podłoża pod montaż osprzętu instalacyjnego; – przygotowanie podłoża i montaż korytek instalacyjnych; – ułożenie przewodów YDY 3x1,5 w korytkach; – mechaniczne przebicie otworów w ścianie z cegły; – pomiary kontrolne instalacji elektrycznej; – wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. (Szczegółowy zakres robót dla części nr 1 postępowania określony został w przedmiarze robót dla Zadania 1., który załączony jest do SIWZ jako dokument pomocniczy dla wykonawców.) 2. Część nr 2 – Remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.) oraz remont szatni w Szkole Podstawowej nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23. Przedmiot zamówieni określony dla części nr 2 postępowania obejmuje swym zakresem dwa następujące zadania: 2.a) Zadanie 1.: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23 - remont wewnętrznych stref komunikacyjnych i stref wejściowych (schody, korytarze, drzwi itd.), obejmujący w szczególności: – naprawa uszkodzonych fragmentów tynku kat. III ścian i sufitu; – wykonanie podestu wraz z licowaniem płytkami ceramicznymi w drzwiach wyjściowych ze szkoły; – wykonanie zabudowy fragmentu ściany z płyt g-k z wypełnieniem styropianem; – demontaż istniejących osłon szczelin dylatacyjnych ścian i sufitów; – montaż osłon dylatacji wykonanych z blachy aluminiowej powlekanej wraz z ociepleniem; – wykonanie gładzi gipsowej na fragmencie ściany wykonanej z płyt g-k; – demontaż drewnianych gablot wiszących na ścianach w holu na parterze i I piętrze; – wykonanie obudowy grzejnika w holu na parterze przy basenie; – malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów ( likwidacja zacieków na suficie )w korytarzach i klatkach schodowych wraz z przygotowaniem podłoża; – malowanie farbami akrylowymi ścian uprzednio malowanych farbami olejnymi jak wyżej; – malowanie farbami akrylowymi rur instalacji c.o. i grzejników; – naprawa posadzki lastrykowej w korytarzu na parterze seg. "A"; – uzupełnienie pianką montażową szczelin pod oknami w korytarzach; – przyklejenie do ościeżnic okien białej taśmy PCV o szerokości 5 cm; – demontaż stalowych okien w holu na I piętrze przy sali gimnastycznej; – montaż nowych okien PCV z szybami zespolonymi o współczynniku K<1,0, w dolnym pasie do wysokości 1,0 m wypełnione panelem metalowym ocieplonym; – montaż wzmocnień płaszczyzny okien stalowym profilem zamkniętym zimnowalcowanym, dwukrotnie malowanym farbą poliwinylową ( 3 szt. ); – demontaż stalowych balustrad okiennych; – wykonanie nowych mocowań dla balustrad okiennych, oraz ich montaż; – oklejenie betonowych kolumn wykładziną filcową do wysokości 1,20 m od posadzki; – montaż zewnętrznych obróbek i parapetów okien PCV z blachy stalowej powlekanej; – wykonanie i montaż dodatkowej stalowej części balustrady na II piętrze w seg. "A", "B" i "C"; – wymiana zespołu szyb w oknie ( współczynnik K< 1,0 ) o wymiarach 0,66 m x 1,23 m; – wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 2.b) Zadanie 2.: Szkoła Podstawowa nr 10 im. Marii Curie-Skłodowskiej w Katowicach, ul. Sokolska 23 - remont szatni, obejmujący w szczególności: – demontaż i ponowny montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych (obniżenie wysokości progu z 4 do 2 cm); – wykonanie otworu w ścianie od strony basenu dla drzwi o szerokości 80cm; – montaż drzwi aluminiowych przeszklonych (szybami bezpiecznymi) jednoskrzydłowych; – montaż od strony korytarza drzwi płytowych pełnych z kratką nawiewną o powierzchni ( 200 cm2); – uzupełnienie posadzki z płytek ceramicznych w ościeżach drzwi; – wybicie otworu o wymiarach 19 x 19 cm w ścianie o gr. 15 cm; – montaż kratek wentylacyjnych metalowych o wymiarach 19 xl9 cm ( 2 szt. ); – montaż na kleju płyty g-k. na szczelinie dylatacji w drzwiach wejściowych do szatni; – wykonanie gładzi gipsowej na płycie g-k.; – malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów (likwidacja zacieków na suficie ); – malowanie farbami akrylowymi ścian uprzednio malowanych farbami olejnymi; – malowanie farbami akrylowymi rur instalacji c.o.; – montaż przy schodach do szatni pochwytu dla dzieci z klas 1,2,3, oraz dla dzieci starszych ( pochwyt stalowy, ocynkowany i malowany proszkowo ); – montaż przy schodach do szatni balustrady o wysokości 1,10 m ( balustrada stalowa, ocynkowana i malowana proszkowo ); – wymiana wyłącznika dwubiegunowego oświetlenia szatni; – wymiana zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną w pomieszczeniu szatni; – wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. (Szczegółowy zakres robót dla części nr 2 postępowania, w tym dla zadania 1. i 2. określony został w przedmiarach robót, który załączony jest do SIWZ jako dokument pomocniczy dla wykonawców.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji wykonawczej obejmującej: pomocniczo przedmiary robót dla Części nr 1 i Części nr 2 postępowania oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy dla części nr 1 i części nr 2 postępowania – odpowiednio załącznik nr 1.1. i 1.2. do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach