Przetargi.pl
CZĘŚĆ I : Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny. CZĘŚĆ II: Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny. CZĘŚĆ III: Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez lekarza.

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ I : Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny. CZĘŚĆ II: Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny. CZĘŚĆ III: Świadczenie usług medycznych na rzecz45 WOG Wędrzyn przez lekarza.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych na rzecz 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn oraz Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG Wędrzyn. Z podziałem na części: CZĘŚĆ I: Świadczeniu usług medycznych na rzecz 45 WOG Wędrzyn przez personel medyczny. 1) Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie:  Nadzór nad obrotem lekami wewnątrz 45 WOG wydawanymi dla żołnierzy;  Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium ćwiczących żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i służby przygotowawczej;  Realizacja szczepień profilaktycznych i ochronnych oraz prowadzenie dokumentacji szczepień;  Kierowanie na Terenową Komisje Lekarska;  Wystawianie zaświadczeń dopuszczających do przystąpienia do egzaminu z WF;  Zabezpieczenie medyczne przyjęć w Ambulatorium żołnierzy ćwiczących na poligonie. 2) Świadczenie usług medycznych odbywać się będzie codziennie po trzy godziny w określonym miejscu i o określonym czasie:  budynek nr 21 – Ambulatorium położone na terenie JW 5700 w Międzyrzeczu – lekarz i pielęgniarka;  budynek nr 3 – Ambulatorium położone na terenie JW 3949 w Skwierzynie – lekarz i pielęgniarka. Na polecenie Komendanta lub innej upoważnionej przez niego osoby, przekazane telefoniczne oraz potwierdzone poprzez e-mail, fax lub telefonicznie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem zlecenie. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w czasie i miejscu: a) budynek nr 2 – Ambulatorium i Izba Chorych w Wędrzynie – lekarz i pielęgniarka; b) innym wskazanym miejscu niż określone w ust. 1. CZĘŚĆ II: Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 WOG Wędrzyn przez zespół medyczny. 1) Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie:  Zabezpieczenie szkoleń i ćwiczeń żołnierzy NSR , żołnierzy rezerwy i żołnierzy służby przygotowawczej – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie szkoleń i ćwiczeń żołnierzy – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie medyczne egzaminów z wychowania fizycznego oraz zawodów sportowych – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie medyczne zajęć z OPBMR (środki bojowe: zajęcia z użyciem chloropikryny) – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie przepraw – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie medyczne szkolenia na torze napalmowym – zespół medyczny, karetka ratownictwa;  Zabezpieczenie uroczystości organizowanych z okazji świąt państwowych i resortowych – zespół medyczny, karetka ratownictwa. 2) Miejscem realizacji usługi są wskazane obiekty szkoleniowe w garnizonach Wędrzyn, Międzyrzecz, Skwierzyna lub inne. Zlecenie będzie wysyłane nie później niż 5 dni przez dniem zabezpieczenia na adres e-mail lub fax. informacji do wykonania zabezpieczania medycznego. W sytuacjach wynikających z nagłych potrzeb, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesłania faxem, email lub telefonicznie z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem zlecenia na usługę medyczną, wskazując czas i miejsce jej realizacji. Wykonawca, który z przyczyn od siebie nie zależnych, nie będzie mógł wywiązać się z realizacji obowiązków opisanych w §3 ust. 2 i 3 zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Kierownika Sekcji Medycznej 45 WOG, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapewnienie zastępstwa. CZĘŚĆ III: Świadczenie usług medycznych na rzecz 45 WOG Wędrzyn przez lekarza. Zakres usług obejmuje świadczenia medyczne w zakresie:  Nadzór nad obrotem lekami wewnątrz 45 WOG Wędrzyn;  Realizacja szczepień profilaktycznych i ochronnych;  Kierowanie na Terenową Komisje Lekarska;  Wystawianie zaświadczeń dopuszczających do przystąpienia do egzaminu z WF;  Zabezpieczenie medyczne przyjęcia i ćwiczeń żołnierzy NSR, żołnierzy rezerwy i służby przygotowawczej;  Zabezpieczenie medyczne egzaminów z wychowania fizycznego oraz zawodów sportowych;  Zabezpieczenie medyczne zajęć z OPBMR (środki bojowe: zajęcia z użyciem chloropikryny);  Zabezpieczenie przepraw;  Zabezpieczenie medyczne szkolenia na torze napalmowym. 1) Świadczenie usług medycznych odbywać się będzie w Ambulatorium z Izbą Chorych (budynek nr 2) położonym na terenie 45 WOG w Wędrzynie od podpisania umowy do dnia 20.12.2018 r. lub w innym wskazanym czasie i miejscu (położonym na terenie garnizonu Wędrzyn, Międzyrzecz lub Skwierzyna). Na polecenie Komendanta lub innej upoważnionej przez niego osoby, przekazane telefoniczne oraz potwierdzone poprzez e-mail, fax lub telefonicznie z co najmniej dwu dniowym wyprzedzeniem zlecenie, wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w innym wskazanym czasie i miejscu położonym na terenie garnizonu Wędrzyn, Międzyrzecz lub Skwierzyna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców. Część II: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ oraz: a) zezwolenie na uprzywilejowanie w ruchu drogowym posiadanych przez Wykonawcę pojazdów samochodowych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262, z późniejszymi zmianami) - kopia dowodu rejestracyjnego z dokonanym wpisem, że jest to pojazd specjalny, sanitarny; b) zezwolenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na poruszanie się w ruchu drogowym jako pojazdy uprzywilejowane (kopia dokumentu); c) kserokopia zezwolenia na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi kierowców realizujących usługę; W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców. Część III: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące złącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w warunek musi być spełniony przez każdego z wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana dwuetapowo: Etap I – ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania” – załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia. Etap II – dotyczy wyłącznie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 aa ustawy, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza według kryterium oceny ofert określonych w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Przed udzieleniem zamówienia Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy w zakresie wynikającym z treści SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu. 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1-2 i 4-5 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach