Przetargi.pl
Część I: sukcesywna usługa szycia garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: sukcesywna usługa szycia koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: sukcesywna usługa szycia garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: sukcesywna usługa szycia koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Część I: sukcesywna usługa szycia garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: sukcesywna usługa szycia koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego. Część I 1) (CPV) : 98393000-4; 18222100-2, 2) sukcesywna usługa szycia garniturów służbowych damskich: 28 kpl. oraz garniturów służbowych męskich: 92 kpl. zwanych dalej „garniturami”, 3) garnitury muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 1A (do SIWZ) i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 6, oraz rozmiarami zdejmowanymi w biurze Zamawiającego, przez Wykonawcę przy każdorazowym zamówieniu. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 A , oraz kosztami dojazdu do biura Zamawiającego w celu zdjęcia miar przy każdorazowym zamówieniu a także wymiany garniturów na nowe w sytuacji opisanej w ppkt 12), jak również w nim nie ujętych a bez których nie można wykonać zamówienia, 5) Wykonawca dostarczy garnitury na swój koszt własnym transportem, 6) termin dostawy zamówionej partii garniturów nie będzie dłuższy niż termin określony w ofercie, termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XIV, 7) wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii garniturów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 6 zamówień po 3 razy w roku), 8) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z podaniem ilości osób dla których będą szyte garnitury, 9) miejsce zdejmowania miar, dostawy i odbiór garniturów odbędzie się w biurze Straży Uniwersyteckiej, adres: 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 1 A pokój 36 w dni robocze w godz. 8:00-14:00, 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia terminu dostawy garniturów, 11) użyte do szycia garniturów tkaniny powinny być najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom, odbarwieniom i zgodne z załącznikiem nr 1 A, 12) Zamawiający odmówi przyjęcia garniturów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad garniturów, uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych garniturów z indywidualnymi rozmiarami osób dla których zostały uszyte. 13) w przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania garniturów, a Wykonawca jest obowiązany do ich wymiany na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 14) Zamawiający wymaga aby dostarczone garnitury były opatrzone metkami: z nazwą producenta, składem tkanin użytych do ich uszycia, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi z indywidualnymi rozmiarami dla osób, dla których zostały uszyte, 15) gwarancja na garnitury nie krótsza niż 12 miesięcy zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. II część 1) (CPV): 98393000-4; 18332000-5, 2) sukcesywna usługa szycia koszul służbowych damskich: 52 szt. krótki rękaw, 52 szt. długi rękaw oraz koszul służbowych męskich: 182 szt. krótki rękaw i 182 szt. długi rękaw, zwanych w dalszej części „koszulami”, 3) koszule muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 1A i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 7, oraz rozmiarami - podawanymi przy każdorazowym zamówieniu wynikającymi z załącznika nr 8, 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 A i załączniku nr 8 – wymiarami koszul, a także wymiany koszul na nowe (w sytuacji opisanej w ppkt 12), jak również w nim nich ujętych a bez których nie można wykonać zamówienia, 5) Wykonawca dostarczy koszule na swój koszt własnym transportem, 6) termin dostawy zamówionej partii koszul nie będzie dłuższy termin określony w ofercie termin ten stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem XIV, 7) wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii koszul wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 4 zamówienia po 2 razy w roku), 8) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z podaniem ilości i rozmiarów osób (zgodnie z załącznikiem nr 8) dla których będą szyte koszule, rozmiary podane w załączniku nr 8 mogą ulec zmianie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9) miejsce dostawy i odbiór koszul oraz w sytuacji opisanej w ppkt 12, odbędzie się w biurze Straży Uniwersyteckiej, adres: 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 1 A pokój 36 w dni robocze w godz. 8:00-14:00, 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną § 5 ust. 10 umowy w celu potwierdzenia terminu dostawy koszul, 11) użyte do szycia koszul tkaniny powinny być najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom, odbarwieniom i zgodne z załącznikiem nr 1 A, 12) Zamawiający odmówi przyjęcia koszul w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad koszul, uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych koszul z indywidualnymi rozmiarami osób dla których zostały uszyte. 13) w przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 10 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania koszul, a Wykonawca jest obowiązany do ich wymiany na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 14) Zamawiający wymaga aby dostarczone koszule były opatrzone metkami: z nazwą producenta, składem tkaniny użytej do ich uszycia, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi (z załącznikiem nr 8) z indywidualnymi rozmiarami dla osób, dla których uszyte zostały koszule, 15) gwarancja na koszule nie krótsza niż 12 miesięcy zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98393000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I 1.900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100), 2) Część II 2.100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100), Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-46/18/ZZ – z oznaczeniem numeru i nazwą części, do której zostało wniesione. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach