Przetargi.pl
Część I: sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa: Część I: sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytet Gdańskiego, Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego według części I i II Część I (CPV) : 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0, sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia zwanych w dalszej części odzieżą. 1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy. 2) Szczegółowy wykaz odzieży (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust.2 umowy. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 5) Wykonawca dostarczy odzież na swój koszt własnym transportem. 6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 12 zamówień w czasie trwania umowy), 8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży. 9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego. 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 12 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. 11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń. 12) Zamawiający może odmówić przyjęcia odzieży w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad odzieży, uniemożliwiającej jej użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży z zamawianą. 13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 12 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży, a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy. 14) Zamawiający wymaga aby dostarczona odzież posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, była opatrzona metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, materiału, z którego została wykonana, sposobem czyszczenia (prania), konserwacji, prasowania i rozmiarami. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 16) Pozycje odzieży nr 1, 2, 3, 4, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 20, 29, 30, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 58 z załącznika nr 2 do SIWZ mają posiadać certyfikat normy europejskiej CE. 17) Gwarancja na odzież 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy. II część (CPV): 18223200-0; 18815000-5, Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części odzieżą terenową. 1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy. 2) Szczegółowy wykaz odzieży terenowej (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży terenowej w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust.2 umowy. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. 5) Wykonawca dostarczy odzież terenową na swój koszt własnym transportem. 6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży terenowej nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży terenowej wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 4 zamówienia w czasie trwania umowy). 8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży terenowej. 9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży terenowej: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego. 10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. 11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń. 12) Zamawiający może odmówić przyjęcia odzieży terenowej w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad odzieży terenowej, uniemożliwiającej jej użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży terenowej z zamawianą. 13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży terenowej, a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy, 14) Zamawiający wymaga aby dostarczona odzież terenowa posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania: a) kurtki opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny temperaturą prania, konserwacji, prasowania i rozmiarami, b) buty opatrzone były metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji i rozmiarem. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 16) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż Wykonawca zapewni uzyskanie parametrów nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy. 17) Gwarancja na odzież terenową 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I część 4.000,00 PLN (cztery tysiące złotych), II część 1.600,00 PLN (jeden tysiąc sześćset złotych). 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-26/16/ZZ - z oznaczeniem numeru i nazwą części do której zostało wniesione. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy częściowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach