Przetargi.pl
Część I: budowa obiektów turystycznych na części działki nr. ew. 5/11 z obrębu 4-01-14, zlokalizowanej w rejonie ul. Leśna Polanka w Warszawie. Część II: doposażenie istniejącego placu zabaw na działce nr ew. 15/50 z obrębu 4-05-03 przy ul. Wałuszewskiej w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03122 Warszawa, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 103 125, , fax. 225 103 189
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197
    03122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 103 125, , fax. 225 103 189
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: budowa obiektów turystycznych na części działki nr. ew. 5/11 z obrębu 4-01-14, zlokalizowanej w rejonie ul. Leśna Polanka w Warszawie. Część II: doposażenie istniejącego placu zabaw na działce nr ew. 15/50 z obrębu 4-05-03 przy ul. Wałuszewskiej w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: budowa obiektów turystycznych na części działki nr. ew. 5/11 z obrębu 4-01-14, zlokalizowanej w rejonie ul. Leśna Polanka w Warszawie. Część 2: doposażenie istniejącego placu zabaw na działce nr ew. 15/50 z obrębu 4-05-03 przy ul. Wałuszewskiej w Warszawie. Zakres i rodzaj robót dla poszczególnych części obejmuje: Część 1: budowy obiektów turystycznych na części działki nr. ew. 5/11 z obrębu 4-01-14, zlokalizowanej w rejonie ul. Leśna Polanka w Warszawie, polegających na montażu urządzeń leśnej ścieżki zdrowia, tablic informacyjnych, urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci i stojaków rowerowych, Część 2: doposażenia istniejącego placu zabaw na działce nr ew. 15/50 z obrębu 4-05-03 przy ul. Wałuszewskiej w Warszawie, polegające na montażu obiektów małej architektury – urządzeń zabawowych dla dzieci, szt. 6, wraz z budową nawierzchni bezpiecznej w formie pola piaskowego. Szczegółowy zakres robót został określony w: - dokumentacji technicznej sporządzonej dla dwóch części oddzielnie, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, załącznik nr 12 do SIWZ (dokumentacja dla części 1 i części 2), oraz w wymogach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i w umowie. (Uwaga: ilość poszczególnych części realizowanych przez Wykonawcę zależy od rozstrzygnięcia przetargu) 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Po stronie Wykonawcy ciąży dopełnienie wszelkich wymogów formalnych związanych z wykonaniem usługi. 2.3. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wszystkie nazwy własne urządzeń / sprzętu użyte w dokumentacji technicznej należy traktować jako określenie standardów parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i należy je odczytywać wraz z wyrazami lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiORB i kosztorysach). W przypadku, w którym występują różnice w zakresie robót między projektem budowlanym, a przedmiarem, Wykonawca winien opierać się na przedmiarze. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osoby świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę do realizacji każdej części przedmiotu zamówienia co najmniej 1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia tj.: robót budowlanych oraz robót związanych z posadowieniem elementów małej architektury, Uwaga: Liczba zatrudnionych osób jest zmienna tzn. jest zależna od ilości realizowanych części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić 1 osobę świadczącą pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy do każdej realizowanej części przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wynikającego z Części 1 i Części 2 - Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę co najmniej 2 osób świadczących prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu: robót budowlanych oraz robót związanych z posadowieniem elementów małej architektury. Szczegółowy opis zatrudnienia osób zawiera § 15 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SIWZ. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez skierowanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (pod pojęciem zatrudnionych należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI - SKŁADANE BEZ WEZWANIA Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć dla każdej części (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty: - wskazał cenę dla każdej części, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał długość okresu udzielanej gwarancji, Wykonawcy oferują długość okresu udzielanej gwarancji dla każdej części, (w przedziale od 36 miesięcy (okres gwarancji minimalny) do 60 miesięcy (okres gwarancji maksymalny), b) wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego – składający się z dwóch części (odrębnie dla części 1* oraz dla części 2*), sporządzonego metodą kalkulacji uproszczonej, wykonany w oparciu o SIWZ wraz z załącznikami w szczególności na podstawie przedmiarów robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wg cen jednostkowych BRUTTO. (* zależne od ilości składanych przez Wykonawcę części zamówienia) c) Dowodami o których mowa w pkt. 3.2.1. lit. a) SIWZ, są: - poświadczenie, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wykazane w wykazie usług (pkt 3.3.2. lit. a SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach