Przetargi.pl
Część I - Przebudowa drogi gminnej nr G114725R (nr ewid. 888) w miejscowości Żarnowiec w km. od 0+110 do 0+460; Cześć II – Przebudowa drogi zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 327 w m. Potok w km. od 0+000 - 0+465

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2018-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - Przebudowa drogi gminnej nr G114725R (nr ewid. 888) w miejscowości Żarnowiec w km. od 0+110 do 0+460; Cześć II – Przebudowa drogi zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 327 w m. Potok w km. od 0+000 - 0+465
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Przebudowa drogi gminnej nr G114725R (nr ewid. 888) w miejscowości Żarnowiec w km. od 0+110 do 0+460 . Zakres prac obejmuje przebudowę odcinka drogi publicznej gminnej, której właścicielem jest Gmina Jedlicze na długości 888 m zlokalizowanej w m. Żarnowiec. Założenia: droga jednojezdniowa klasy D W szczególności wykonane zostaną roboty polegające na: a) wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonaniu stabilizacji istniejącej podbudowy spoiwem hydraulicznym; c) ułożeniu podbudowy od gr. 15 cm do 25 cm z kruszywa łamanego – tłuczeń; d) ułożeniu nawierzchni min-bit o grubości 8 cm i szerokości 3,5 m w km od 0+110 do 0+210; e) ułożeniu nawierzchni o gr. 10 cm z kruszywa łamanego - klińca – 3,5 m w km od 0+210 do 0+460; f) utwardzeniu pobocza gruntowego o szerokości 0,75 cm. g) wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej Planowany do realizacji zakres prac ma na celu poprawę stanu nawierzchni drogi: Spadek poprzeczny nawierzchni drogi – jednostronny do 2%. Spadek podłużny nawierzchni drogi - analogiczny do istniejącego . Miejsce prac – działki o nr ewid. 888 w m. Żarnowiec – istniejący pas drogowy. Cześć II - Przebudowa drogi zlokalizowanej na dz. o nr ewid. 327 w m. Potok w km. od 0+000 - 0+465 Zakres prac obejmuje przebudowę odcinka drogi wewnętrznej, której właścicielem jest Gmina Jedlicze na długości 465 m zlokalizowanej w m. Potok tj. w szczególności: a) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne na długości 465m, szerokości 3 m i głębokości 20 cm , b) ułożenie i zagęszczenie podbudowy o gr. 15 cm z kruszywa łamanego – tłucznia, c) ułożenie i zagęszczenie nawierzchni o gr. 10 cm z kruszywa łamanego - klińca. Spadek poprzeczny nawierzchni– 2% - jednostronny Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz załącznik mapowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania sprawdzenia parametrów użytych przez wykonawcę materiałów. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 tys. złotych ( słownie: dwa tysiące złotych ) dla każdej z części zamówienia. W przypadku złożenia ofert na dwie części wadium należy zsumować. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – część … - …………………..( wpisać nazwę zadania)”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - …………………..( wpisać nazwę zadania) 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2) Kosztorysy ofertowe; 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach