Przetargi.pl
Część I - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy finansowanych ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 5416409 , fax. 077 5416411
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 5416409, fax. 077 5416411
    REGON: 53141225000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy finansowanych ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy finansowanych ze Schematu III Pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Część II - pn. Wykonanie i dostawa kalendarzy w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w osobnych załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pod nazwą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - odpowiednio dla części I i części II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997928
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwo.opole.pl/bip/index.php?id=1077
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach