Przetargi.pl
Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacji przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolska - Podole w Piotrkowie Trybunalskim

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacji przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolska - Podole w Piotrkowie Trybunalskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45332000-3, 45331000-6, 45232410-9 Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Modernizacja wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacja przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt na terenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolskiej 3 - Podole. Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego: 1. Montaż instalacji nawiewno - wywiewnej zgodnie z dokumentacją techniczną, wraz z instalacją elektryczną, okablowaniem, uruchomieniem i pomiarami. Część II - Modernizacji przepompowni ścieków: 1. Wymiana istniejących pomp wraz z niezbędnym orurowaniem i instalacjami elektrycznymi, protokołami uruchomienia, protokołami elektrycznymi. 2. Zamontowanie separatora tłuszczu wraz z osadnikiem (w miejscu istniejącej studni). 3. Podłączenie wyjścia ścieków z budynku technicznego. 4. Kanały z rur PVC SN8 ?160x4,7 - 12mb, studnia PVC DN315 - 1 komplet. 5. Zaślepienie istniejącego przyłącza, wymiana trójnika na kolano PVC. Roboty towarzyszące ( przygotowawcze, ziemne, inne): roboty pomiarowe liniowe, roboty ziemne, wywóz gruntu na teren Wykonawcy, zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, przebicia ścian, dachu, malowania ścian i sufitów, wymiana uszkodzonej izolacji dachu, odgrzybianie. Ponadto Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą - 4 egzemplarze, włącznie, na koszt własny, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału sanitarnego po jego ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów wycenić wraz z ceną ich inspekcji), - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót, - prowadzenia książki obmiarów z potwierdzeniem wykonanych ilości robót przez inspektora nadzoru i uprawnionego geodetę, - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót. - Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych, - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Dopuszcza się zastosowanie materiałów i wyrobów o parametrów technicznych nie gorszych niż zastosowane w projekcie. - Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401). - Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 11.10.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości: - Część I - 1 500,00 PLN - Część II - 1 300,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O Piotrków Tryb. Nr 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony na wykonanie: Część I - Modernizacji wentylacji w budynku zaplecza socjalno-bytowego, Część II - Modernizacji przepompowni ścieków, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Urządzenie przytuliska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Małopolska - Podole w Piotrkowie Trybunalskim - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptowania ostatecznej wersji treści gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach