Przetargi.pl
Część I: Dostawa śrub, śrub pasownych, nakrętek, wkrętów dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część II: Dostawa śrub specjalistycznych dla pompowni głębinowych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Dostawa śrub, śrub pasownych, nakrętek, wkrętów dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część II: Dostawa śrub specjalistycznych dla pompowni głębinowych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    C Z Ę Ś Ć I: Dostawa śrub, śrub pasownych, nakrętek, wkrętów dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń 1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik Nr 7 do druku Oferta. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia wg asortymentu na własny koszt do rejonu Zakładu CZOK określonego w pkt. 1. dla Część I - lokalizacja. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na przedmiotowe wyroby Deklaracje zgodności i Świadectwa jakości Jeżeli w tabelach nie podano inaczej należy rozumieć że śruby, nakrętki, podkładki, podkładki sprężyste i wkręty itd. należy dostarczyć w wykonaniu surowym - czarne Jeżeli w tabelach nie podano inaczej należy rozumieć, że klasa własności mechanicznych śrub ma być min. 4.8.; a klasa własności mechanicznych nakrętek - min. 5. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały minimum 12 miesięcznej gwarancji. Przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad. W razie wystąpienia wad przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy wolnej od wad na swój koszt w terminie do 6 dni od zawiadomienia faxem przez Zamawiającego o wadzie. Wszystkie materiały są materiałami nowymi. Po dostarczeniu całości przedmiotu zamówienia oraz przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów na przedmiotowe materiały zostanie przeprowadzony odbiór końcowy, z którego zostanie sporządzony protokół podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Protokół będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną dostawę. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru spoczywa na Wykonawcy. CZĘŚĆ II: Dostawa śrub specjalistycznych dla pompowni głębinowych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń 1. Śruba dwustronna ( szpilka ) M36x3 dł.gwintu z każdej strony szpilki 80 mm z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113, dł. całej sruby 250 mm +2 szt. nakrętek M36 PN-78/M-82155 z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113 + 2 szt. podkładek okrągłych M36 wg normy PN-78/M-82005 ilość 12 kpl, (norma PN-78/M-82155, PN-83/M-02113, PN-78/M-82005) 2. Śruba dwustronna ( szpilka ) M33x3 dł.gwintu z każdej strony szpilki 60 mm z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113, dł. całej śruby 200 mm + 2 szt. nakrętek M33 PN-78/M-82155 z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113 + 2 szt. podkładek okrągłych M33 wg normy PN-78/M-82005 ilość 24 kpl, (norma PN-78/M-82155, PN-83/M-02113,PN-78/M-82005) 3.Śruba dwustronna ( szpilka ) M33x3 dł.gwintu z każdej strony szpilki 80 mm z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113, dł. całej śruby 260 mm + 2 szt. nakrętek M33 PN-78/M-82155 z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113 + 2 szt. podkładek okrągłych M33 wg normy PN-78/M-82005, ilość 36 kpl (norma PN-78/M-82155, PN-83/M-02113,PN-78/M-82005) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładunku przedmiotu zamówienia wg asortymentu na własny koszt do rejonu Zakładu CZOK określonego w pkt. 1. dla Części II - lokalizacja. Kompletną śrubę stanowi : a)szpilka o wymiarach zgodnych z ujętymi w tabeli z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113, b)dwie nakrętki wysokie wykonane wg normy PN-78/M-82155 z gwintem klasy dokładnej wg normy PN-83/M-02113, c)dwie podkładki okrągłe wg PN-78/M-82005. Ww. elementy muszą zostać wykonane z atestowanej stali 4H13 o właściwościach antykorozyjnych i minimalnych własnościach wytrzymałościowych wynoszących : Remin = 650 MPa, Rm = 850 MPa. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z kompletnymi śrubami ( szpilka, nakrętki, podkładki) atest dla stali, z której zostały one wykonane oraz atesty lub certyfikaty dla wykonanych śrub potwierdzające zgodność wykonania z podanymi normami oraz wymaganymi przez Zamawiającego własnościami wytrzymałościowymi. Dla przedmiotowych śrub Wykonawca dostarczy atesty, świadectwa lub certyfikaty potwierdzające zgodność z wymaganiami ujętymi w specyfikacji. Wykonawca udzieli na dostarczone materiały minimum 12 miesięcznej gwarancji. Przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad. W razie wystąpienia wad przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia rzeczy wolnej od wad na swój koszt w terminie do 6 dni od zawiadomienia faxem przez Zamawiającego o wadzie. Wszystkie materiały są materiałami nowymi. Po dostarczeniu całości przedmiotu zamówienia oraz przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentów na przedmiotowe materiały zostanie przeprowadzony odbiór końcowy, z którego zostanie sporządzony protokół podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego. Protokół będzie podstawą do wystawienia faktury końcowej za wykonaną dostawę. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445315109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.900,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych ) w tym: dla Część I - 1.500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). dla Część II - 400,00 zł. (słownie: czterysta złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością stanowiących przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do druku OFERTA. 6.3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4. W przypadku składania oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcy Wykonawca winien wskazać tą część zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 6.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.7. Wykaz ważniejszych dostaw( minimum jedna) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym za ten okres odpowiadających swoim rodzajem i złożonością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku O FERTA. 6.8. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia - załącznik nr 6 do druku OFERTA. 6.9. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia Część I - załącznik nr 7 i Część II załącznik nr 7.1 do druku OFERTA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach