Przetargi.pl
Część I 1. „Remonty bieżące dróg” - powiat; 2. „Remonty bieżące dróg” - gmina. Część II 1. „Likwidacja zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta”- powiat. 2. „Likwidacja zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta” - gmina. Część III 1. „Utwardzenie dróg frezem asfaltowym” - gmina. 2. „Utwardzenie dróg frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne. Częsć IV 1. „Zimowe utrzymanie dróg” - powiat.2. „Zimowe utrzymanie dróg” - gmina. Część V 1. „Remonty bieżące chodników” - powiat 2. „Remonty bieżące chodników” - gmina

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2021-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I 1. „Remonty bieżące dróg” - powiat; 2. „Remonty bieżące dróg” - gmina. Część II 1. „Likwidacja zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta”- powiat. 2. „Likwidacja zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta” - gmina. Część III 1. „Utwardzenie dróg frezem asfaltowym” - gmina. 2. „Utwardzenie dróg frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne. Częsć IV 1. „Zimowe utrzymanie dróg” - powiat.2. „Zimowe utrzymanie dróg” - gmina. Część V 1. „Remonty bieżące chodników” - powiat 2. „Remonty bieżące chodników” - gmina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I w zakresie „Remontów bieżących dróg” - powiat, „Remontów bieżących dróg” - gmina obejmuje wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych masami mineralno – bitumicznymi (dla powierzchni powyżej 5 m2) polegających na frezowaniu nawierzchni bitumicznej gr. 6 cm i za każdy dalszy cm z wywozem frezu asfaltowego na miejsce składowe w Mysłowicach, oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni oraz ułożeniu nawierzchni bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach - na łącznej powierzchni około 5000,0m2; wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych masami mineralno – bitumicznymi (dla powierzchni powyżej 5 m2) polegających na mechanicznej rozbiórce nawierzchni mineralno-bitumicznej o grubości do 8cm z wywozem i utylizacją rumoszu , oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni oraz ułożeniu nawierzchni bitumicznej w jednej lub dwóch warstwach - na łącznej powierzchni około 700,0 m2; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem ręcznym i mechanicznym w łącznej ilości około 25,0t; wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi bądź doraźne naprawy mieszanką mineralno-bitumiczną „na gorąco” w ilości około 50t; naprawa podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznej w ilości ok 300m; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno asfaltową (dla powierzchni do 5 m2) w ilości około 160t; doraźna naprawę wybojów , ubytków i obłamanych krawędzi mieszankami mineralno-asfaltowymi „na zimno” w ilości około 13t; mechaniczną rozbiórkę podbudowy z tłucznia kamiennego z wywózką i opłatą za składowanie w ilości ok. 100m2, mechaniczne wykonanie koryta z wywozem i opłatą za składowani urobku w ilości ok 300 m2; mechaniczne i ręczne profilowanie podłoża na łącznej powierzchni ok. 300 m2; wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem w ilości około 8m3;wykonanie podbudowy tłuczniowej w dwóch warstwach na łacznej powierzchni ok. 300 m2; wykonanie nawierzchni z frezu inwestora – na łącznej powierzchni ok. 300 m2 i z frezu Wykonawcy na powierzchni ok. 100 m2; przemieszczenie spycharkami mas ziemnych w ilości ok. 90m3; plantowanie poboczy na powierzchni ok. 100 m2; regulację pionową kratek ściekowych, włazów kanałowych , zaworów wodociągowych i gazowych oraz studni teletechnicznych; przestawienie krawężników betonowych o łącznej ilości ok. 50m; ustawienie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej w ilości ok 50 mb. Część II. w zakresie „Likwidacji zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta” – powiat, „Likwidacja zapadlisk w pasach drogowych na terenie miasta” - gmina obejmuje wyrównanie zapadliska masą mineralno-bitumiczną z przycięciem krawędzi, rozbiórką zapadniętej nawierzchni bitumicznej, wywozem i utylizacją rumoszu (dla powierzchni do 5 m2)w ilości ok. 12t; wyrównanie zapadliska masą mineralno-bitumiczną z przycięciem krawędzi, rozbiórką zapadniętej nawierzchni bitumicznej, wywozem i utylizacją rumoszu (dla powierzchni powyżej 5 m2)w ilości ok. 30m2; wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową bez obcinania krawędzi w ilości ok. 11t; przestawienie krawężników betonowych w ilości ok. 10m; przestawienie obrzeży betonowych w ilości ok. 10m; przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, płyt betonowych i kamiennych w ilości ok. 30 m2; wyrównanie podbudowy tłuczniem w ilości ok. 6m3; zasypanie wykopów ziemią w ilości ok 5m3; rozbiórka krawężników betonowych na ławie betonowej oraz obrzeży betonowych z wywozem i utylizacją gruzu w ilości łącznej 20m; ustawienie nowego krawężnika betonowego na ławie betonowej oraz obrzeża betonowego w łącznej ilości 20m; wyrównanie zapadliska frezem Zamawiającego w ilości ok. 10 m3; regulacja pionowa krat ściekowych i włazów kanałowych. Część III w zakresie „Utwardzenia dróg frezem asfaltowym” - gmina „Utwardzenie dróg frezem asfaltowym” - drogi wewnętrzne obejmuje wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; rozebranie nawierzchni z frezu asfaltowego z wywozem materiałów z rozbiórki na powierzchni ok. 400 m2; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni ok. 400 m2, wykonanie koryta głęb. od 15-25cm z wywozem urobku na łącznej powierzchni około 130m2; wykonanie podbudowy tłuczniowej na łacznej powierzchni ok. 130 m2; wykonanie nawierzchni z frezu Zamawiającego (należy uwzględnić załadunek i przewóz frezu Zamawiającego z miejsca składowego w Mysłowicach na miejsce wbudowania) na powierzchni ok. 400 m2; wykonanie nawierzchni z frezu Wykonawcy na powierzchni ok. 130 m2; ustawienie krawężników na ławie betonowej w ilości ok. 8 m; regulacja włazów kanałowych i zasuw wodociągowych i gazowych. Część IV w zakresie „Zimowego utrzymania dróg” - powiat, „Zimowego utrzymania dróg” – gmina obejmuje naprawę nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-bitumiczmymi „na gorąco” (dla powierzchni powyżej 5 m2) w ilości ok. 200m2; naprawę nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno-bitumiczmymi „na gorąco” (dla powierzchni do 5 m2) w ilości ok. 10t; doraźną naprawę wybojów, ubytków i obłamanych krawędzi mieszanką mineralno-asfaltową „na zimno) w ilości ok. …10t; doraźna naprawa mieszanką mineralno-bitumiczną „ na gorąco” bez wycinania nawierzchni w ilości ok. 10t; regulacja kratek ściekowych, włazów kanałowych i zaworów wodociągowych i gazowych. Część V. w zakresie „Remontów bieżących chodników” - powiat, „Remontów bieżących chodników” - gmina obejmuje: wykonanie remontów chodników z kostki brukowej i płyt poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, wykonanie podbudowy tłuczniowej gr. 8cm bądź 18cm (zjazdy) na łącznej powierzchni ok. 160 m2; ułożenie kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej i piaskowej na powierzchni ok. 200, rozebranie i ustawienie krawężników na ławie betonowej o długości 80 m oraz obrzeży betonowych o długości 80 m,wywóz gruzu i gruntu, remont nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężników w ilości ok. 3,6t., regulację włazów kanałowych oraz zaworów wodociągowych i gazowych na remontowanych nawierzchniach, humusowanie zieleńcy, przestawienie krawężników betonowych i kamiennych, przestawienie obrzeży betonowych, remont nawierzchni chodników z kostki betonowej i kamiennej, naprawę okładzin schodów z kamienia naturalnego – na terenie miasta Mysłowice Wykonawca zobowiązany jest do dysponowanie potencjałem technicznym i pracownikami w ilości umożliwiającej, na każde żądanie Zamawiającego, prowadzenie robót przez trzy brygady równocześnie, tj. jedna brygada na zadaniach z zakresu uzupełniania ubytków, remontów na powierzchni do 5 m2; druga brygada na zadania z zakresu remontów z użyciem frezarki i rozkładarki mas bitumicznych oraz trzecia brygada na zadania z zakresu pozostałych robót, tj. utwardzania poboczy, naprawy nawierzchni z frezu asfaltowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w przedmiarach robót (oddzielnie dla każdej z części zamówienia) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej SST). Zakres robót każdorazowo wskazuje inspektor nadzoru. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysami powykonawczymi, wystawianymi za dane okresy rozliczeniowe (miesięczne) na podstawie obmiaru robót wykonanych w okresie rozliczeniowym, potwierdzonych przez inspektora nadzoru oraz cen jednostkowych ofertowych. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww. poszczególnych robót w ramach złożonej oferty. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: dla części I – wszystkie czynności związane z układaniem/zabudowaniem mieszanki mineralno- bitumicznej; dla części II – wszystkie czynności związane z układaniem/zabudowaniem mieszanki mineralno-bitumicznej; dla części III – wszystkie czynności związane z wykonywanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni z frezu asfaltowego; dla części IV – wszystkie czynności związane z układaniem/zabudowaniem mieszanki mineralno-bitumicznej, dla części V – wszystkie czynności związane z układaniem/zabudowaniem kostki brukowej, krawężników oraz obrzeży. których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U.  z 2019 r. poz. 1040 z późn.zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia określono w § 8 projektu umowy (Załącznik Nr 10 do SIWZ). Powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy czynności wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez: – kierownika budowy i kierownika/ów robót, tj. osobę/y pełniącą/e samodzielną/e funkcję/e techniczną/e w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz.1333) 4. Rozwiązania równoważne (dotyczy wszystkich części zamówienia). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących bezpośrednio lub pośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ). Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ) odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powyższego, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz SST (Załącznik Nr 11 do SIWZ). Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp. W przedmiotowym postępowaniu znajdują zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach