Przetargi.pl
część 1 zamówienia – „Budowa boiska przy CKZiU w Mysłowicach”, część 2 zamówenia – „Modernizacja nawierzchni boiska z przeznaczeniem na bieżnię przy SP Nr 1 w Mysłowicach”.

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    część 1 zamówienia – „Budowa boiska przy CKZiU w Mysłowicach”, część 2 zamówenia – „Modernizacja nawierzchni boiska z przeznaczeniem na bieżnię przy SP Nr 1 w Mysłowicach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: – część 1 zamówienia – Budowa boiska przy CKZiU w Mysłowicach, – część 2 zamówienia – Modernizacja nawierzchni boiska z przeznaczeniem na bieżnię przy SP Nr 1 w Mysłowicach. 2. Zakres rzeczowy dla części 1 przedmiotu zamówienia pn. „Budowa boiska przy CKZiU w Mysłowicach”, obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych w odpowiednich załącznikach do umowy, w tym w szczególności: 2.1) budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową – 1420,186 m2; 2.2) budowę rozbiegu do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową – 54,0 m2; 2.3) wypełnienie zeskoku piaskiem płukanym – 10,08 m3; 2.4) montaż sprzętu sportowego do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki; 2.5) montaż piłkochwytów wys. 5,0 m – 112,0 m; 2.6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6,0 cm wraz z podbudową – 265,05 m2. 3. Zakres rzeczowy dla części 2 przedmiotu zamówienia pn. „Modernizacja nawierzchni boiska z przeznaczeniem na bieżnię przy SP Nr 1 w Mysłowicach”, obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych w odpowiednich załącznikach do umowy, w tym w szczególności: 3.1) budowę bieżni 60 m, 4-torowej z rozbiegiem do skoku w dal o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową – 392,108 m2; 3.2) wypełnienie zeskoku piaskiem płukanym – 6,72 m3. 4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji części 1 i 2 zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej zamówienia, stanowiącej Załącznik Nr 10 i/lub 10a do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zostały określone w projektach umów, stanowiących Załącznik Nr 9 i/lub 9a do SIWZ: 4.1) z dotychczasowej praktyki dotyczącej realizacji ww. robót budowlanych uwzględniając możliwości wspólnego występowania wykonawców bądź wykonywania tych robót z udziałem podwykonawców, a ponadto z uwagi na technologie wykonania robót uzasadnione jest podzielenie przedmiotu zamówienia na części; 4.2) w odniesieniu do wymogu zatrudnienia, o którym mowa w art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, (z wyłączeniem kierownika budowy) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w § 13 projektu umowy. 5. Rozwiązania równoważne: 5.1) wskazane w dokumentacji znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym wykonawca może złożyć ofertę równoważną w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp; 5.2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ – w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta; 5.3) zgodnie z art. 30 ust. 5 uPzp „wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1. W przypadku składania oferty częściowej wysokość wadium wynosi: – dla części 1 zamówienia: 9.500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100), – dla części 2 zamówienia: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). W zależności od ilości części zamówienia, na które składana jest oferta, wysokość wadium stanowić będzie sumę kwot wadiów wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y/ jest/są/ obowiązany/i/ dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium w formie pieniężnej może być wniesione przez dowolnego wykonawcę. 6.1. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp) wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny winien być wystawiony na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wszystkich członków konsorcjum) lub pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 uPzp – tzw. lidera konsorcjum). 7. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach