Przetargi.pl
Część 1-przebudowa drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka -Młotkowice-Lipa-Jakimowice w km 0+970-5+070 i w km 11+010-11+860 na łącznej długości 4 950 mb. Część 2-przebudowa drogi powiatowej Nr 0414 T Radoszyce- Jacentów w km. 0+900-3+860 na długości 2 960 mb

Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich ogłasza przetarg

  • Adres: 26200 Końskie, ul. Staszica
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 375 08 30 , fax. 41 37227 29
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich
    ul. Staszica 2
    26200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 375 08 30, fax. 41 37227 29
    REGON: 29102012600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1-przebudowa drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka -Młotkowice-Lipa-Jakimowice w km 0+970-5+070 i w km 11+010-11+860 na łącznej długości 4 950 mb. Część 2-przebudowa drogi powiatowej Nr 0414 T Radoszyce- Jacentów w km. 0+900-3+860 na długości 2 960 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Część 1 przebudowa drogi powiatowej Nr 0393 T Ruda Maleniecka -Młotkowice-Lipa-Jakimowice w km 0+970-5+070 i w km 11+010-11+860 na łącznej długości 4 950 mb. ; w formule „zaprojektuj i wybuduj”; w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020, poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” Część 2- przebudowa drogi powiatowej Nr 0414 T Radoszyce- Jacentów w km. 0+900-3+860 na długości 2 960 mb; w formule „zaprojektuj i wybuduj”; W ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020, poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”, operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego na Część 1 i/lub Część 2 polegającego na: a) opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót, kosztorys wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy dla części 1 i/lub Części 2, a także innej dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa na etapie projektowania, występowania o pozwolenie na budowę. b) zapewnienie obsługi geodezyjnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie c) uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych o ile takie będą wymagane do realizacji zadania d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowana dokumentację projektową polegających na przebudowie drogi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno-użytkowym robót stanowiącym załącznik nr 1 (część 1) i 1a (część 2) do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc, gdzie będą prowadzone prace projektowe i roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. W celu ustalenia szczegółów należy kontaktować się z panem Marcinem Zaborowskim, Panem Piotrem Makuchem tel. 41 375 08 50 (52) od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo , której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz wymóg zatrudnienia na umowę o pracę zawarty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach