Uniwersytet Szczeciński ogłasza przetarg
- Adres: 70-453 Szczecin, al. Jana Pawła II
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4441151 , fax. 91 4441065
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Szczeciński
al. Jana Pawła II 31
70-453 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4441151, fax. 91 4441065
REGON: 00120877700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 – Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (16 pytań w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI /CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim wraz z opracowaniem; Część 2 – Konsultacja, merytoryczne i informatyczne opracowanie dostarczonego narzędzia badawczego oraz opracowanie raportu z badania. Część 3 – Reprezentatywne badanie ankietowe CAPI/CAWI mieszkańców Polski na próbie min 1100 osób: konsultacja, merytoryczne i informatyczne opracowanie dostarczonego narzędzia badawczego, przeprowadzenie badania oraz opracowaniem raportu z badania Część 4 – Badanie ankietowe CAPI/CAWI mieszkańców Polski na próbie min 1100 osób - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 – Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (16 pytań w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI /CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim wraz z opracowaniem; Część 2 – Konsultacja, merytoryczne i informatyczne opracowanie dostarczonego narzędzia badawczego oraz opracowanie raportu z badania. Część 3 – Reprezentatywne badanie ankietowe CAPI/CAWI mieszkańców Polski na próbie min 1100 osób: konsultacja, merytoryczne i informatyczne opracowanie dostarczonego narzędzia badawczego, przeprowadzenie badania oraz opracowaniem raportu z badania Część 4 – Badanie ankietowe CAPI/CAWI mieszkańców Polski na próbie min 1100 osób - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79311200-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Badanie ankietowe PAPI/CAPI podm. gosp. w sektorze turystyki w Polsce, pod kątem wykorzystania instrumentów finan. i pozafinan. w łagodzeniu skutków pandemii Covid-19 w turystyce
Dodano: 2022-09-30 - Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
Dodano: 2021-01-22 - Przeprowadzenie badania ankietowego „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”
Dodano: 2021-01-20 - przeprowadzenie ogólnopolskiego badania marketingowego dotyczącego problematyki zarządzania różnorodnością w przedsiębiorstwach
Dodano: 2020-12-02 - Przeprowadzenie badania ankietowego „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”
Dodano: 2020-12-01 - Wykonanie badań metodą CATI (preferowane) lub ewentualnie CAWI wśród przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce (próba ogólnopolska) w ramach projektu Uwarunkowania zarządzania zapotrzebowaniem przedsiębiorstw produkcyjnych w łańcuchu dostaw
Dodano: 2020-11-20 - Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
Dodano: 2020-11-12 - Przeprowadzenie badań metodą CATI lub CAWI wśród przedsiębiorstw nowo powstałych mających siedzibę na terenie województwa zachodniopomorskiego.
Dodano: 2020-11-04 - Przeprowadzenie badania: „Strategie inteligentnych specjalizacji – ocena wdrożenia strategii oraz rozwój i wąskie gardła dyfuzji innowacji w regionach”.
Dodano: 2020-10-05 - przeprowadzenie badania na panelu internetowym CAWI wśród firm produkujących i dystrybuujących odzież, meble, kosmetyki i farmaceutyki wśród aktywnych zawodowo respondentów
Dodano: 2020-09-29