Przetargi.pl
Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N). Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 29 59
  • Data zamieszczenia: 2023-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 29 59
    REGON: 950368724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1. Budowa drogi wewn. w m. Zawada nr geod.440/51(posesje 291G-291N). Część 2.Budowa drogi wewn. w m. Kalinowice nr geod. 46/36,46/31,47/47, 47/46,47/45,47/44,47/43,47/42(posesje 201b-201w).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego:Część 1. Budowa drogi wewnętrznej w m. Zawada nr geod. 440/51 (posesje 291G-291N).Opracowanie obejmuje: - Odcinek od drogi wewnętrznej (dz. ewid. 440/61, 440/29) do drogi powiatowej nr 3215L o długości ok. 167,00 m, szerokość jezdni 5 m. - Obustronne pobocza gruntowe nie mniejsze niż 0,75 m.- Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego, w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające o odprowadzające wody opadowe.- Przebudowę oświetlenia ulicznego.Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:1) budowę drogi o dopuszczalnej szerokości, długości ok. 167 m, budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, publicznych zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość,2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją ( w razie wystąpienia),3) likwidację kolizji z urządzeniami podziemnymi wg warunków wydanych przez administratorów poszczególnych sieci (w razie wystąpienia).Dokumentacja projektowo-kosztorysowa obejmuje następujące branże:a) branża drogowa b) branża elektrycznac) branża sanitarnaDokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do organu administracji architektoniczno - budowlanej kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę.Część 2. Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice dz. nr ewid. 46/36, 46/31, 47/47, 47/46, 47/45, 47/44, 47/43, 47/42 (od posesji 201b do posesji 201w).Opracowanie obejmuje: - Odcinek od drogi gminnej 110406L o długości ok. 370,00 m, szerokość jezdni 4 m.- Obustronne pobocza gruntowe nie mniejsze niż 0,5 m.- Odwodnienie powierzchniowe w granicach pasa drogowego, w przypadku konieczności inne urządzenia odwadniające o odprowadzające wody opadowe.Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:1) budowę drogi o dopuszczalnej szerokości, długości ok. 370 m, budowę nowych i przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych, publicznych zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość,2) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją (w razie wystąpienia),3) likwidację kolizji z urządzeniami podziemnymi wg warunków wydanych przez administratorów poszczególnych sieci (w razie wystąpienia). Dokumentacja projektowo-kosztorysowa obejmuje następujące branże:a) branża drogowa b) branża sanitarnaDokumentację projektowo – kosztorysową należy opracować zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość, stanowiącymi załącznik nr 9 do SWZ.Opracowana dokumentacja będzie wzajemnie skoordynowana technicznie we wszystkich branżach i kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowana dokumentacja stanowić będzie opis przedmiotu zamówienia publicznego w celu wyłonienia wykonawcy przyszłych robót budowlanych. Opracowana dokumentacja musi uwzględniać zasady opisywania przedmiotu zamówienia wynikające z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Dokumentacja stanowi podstawę do wykonania robót budowlanych oraz użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem. Zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń, rozwiązań projektowych, wymagane opinie, uzgodnienia, w tym także uzgodnienia, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu prac projektowych.Z upoważnienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do organu administracji architektoniczno - budowlanej kompletny wniosek o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:CZĘŚĆ 1: 2 000,00 PLN (słownie zł: dwa tysiące złotych 00/100)CZĘŚĆ 2: 3 000,00 PLN (słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank PKO Bank Polski SANr: 91 1020 3147 0000 8002 0144 0320z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: RI.271.38.2023 Część ….”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.DLA CZĘŚCI 1: Budowa drogi wewnętrznej w m. Zawada nr geod. 440/51 (posesje 291G-291N).1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości, co najmniej 80 m o nawierzchni bitumicznej oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.b) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ:1) STANOWISKO: min. 1 osoba – główny projektantUPRAWNIENIA: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościinżynieryjnej drogowejWymagane DOŚWIADCZENIE: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości co najmniej 80 m o nawierzchni bitumicznej, potwierdzone referencjami2) STANOWISKO: Wielobranżowy zespół projektowy składający się z co najmniej 1 osoby w danej branży.UPRAWNIENIA:1. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,2. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) SPRZĘT: - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIEDLA CZĘŚCI 2: Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice dz. nr ewid. 46/36, 46/31, 47/47, 47/46, 47/45, 47/44, 47/43, 47/42 (od posesji 201b do posesji 201w).3) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,4) Zdolność techniczna lub zawodowa:c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości, co najmniej 180 m o nawierzchni bitumicznej oraz dołączy dowody (referencje) określające, czy usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie.d) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA DYSPONOWAŁ:3) STANOWISKO: min. 1 osoba – główny projektantUPRAWNIENIA: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościinżynieryjnej drogowejWymagane DOŚWIADCZENIE: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy/przebudowy/budowy drogi/ulicy o długości co najmniej 180 m o nawierzchni bitumicznej, potwierdzone referencjami4) STANOWISKO: Wielobranżowy zespół projektowy składający się z co najmniej 1 osoby w danej branży.UPRAWNIENIA:1. uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) SPRZĘT: - ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach