Przetargi.pl
CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 1497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1. BUDOWA CHODNIKA NA ULICY BRWINOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. ORLEJ DO SOKOLEJ W PODKOWIE LEŚNEJ 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu chodnika szer. 1,50 m w ciągu drogi powiatowej ulica Brwinowska w Podkowie Leśnej na odc. od ul. Orlej do ul. Sokolej, zjazdu indywidualnego, drenu odwadniającego o średnicy 200 mm, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm, oraz oczyszczenie i pogłębienie rowu przydrożnego na odc. od ul. Orlej do rowu melioracyjnego, wycinka 4 szt. drzew z karczowaniem karp. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie chodnika o szer. 1,50 m, zjazdu indywidualnego, drenu odwadniającego o średnicy 200 mm z rur PEHD typ LP 220 z warstwą filtracyjną ze żwiru oraz opaską z geowłókininy, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm typu VAWIN, oraz oczyszczenie i pogłębienie rowu przydrożnego na odc. od ul. Orlej do rowu melioracyjnego, wycinka z karczowaniem drzew z robotami ziemnymi, rozbiórki istniejących elementów (konstrukcja nawierzchni zjazdu, przepusty). 1. Konstrukcja chodnika: kostka betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce z mieszance związanej spoiwem hydraulicznym 2,5 MPa gr. 5cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej gr. 15 cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,041m². 2. Konstrukcja zjazdu indywidualnego: kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym 2,5 MPa gr. 5cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 gr. 20cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem (opornik) betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,062 m² z betonu C12/15 3. Wycinka z karczowanie drzew zakres robót obejmuje wycinkę drzew 4 szt. z karczowanie pni. 4. Rowy: oczyszczenie i pogłębienie rowu. 5. Odwodnienie: dren o średnicy 200 mm z rur PEHD typ LP 220 z warstwą filtracyjną ze żwiru oraz opaską z geowłókininy, 2 szt. studni kanalizacyjnych o średnicy 400 mm typu VAWIN o głębokości 1 m. 6. Roboty wykończeniowe: plantowanie skarp, dna rowu z humusowaniem gr. 10 cm i obsianiem trawą. 7. Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 8. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 9. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 10. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 11. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, ST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 12. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia: Roboty należy wykonać zgodnie z: • dokumentacja projektową • operatem wodno prawnym • obowiązującymi normami i przepisami, ST, • zaleceniami inwestora • STWiOR, CZĘŚĆ II. BUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ ULICA MAZOWIECKA W REJONIE PRZYCHODNI W MIESCOWOŚCI KSIĄŻENICE GMINA GRODZISK MAZOWIECKI 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu zatoki autobusowej wraz z peronem i chodnikiem łączącym zatokę z dojściami do przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej ulica Mazowiecka, we wsi Książenice Gmina Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski w rejonie przechodni wraz z wykonaniem muru oporowego żelbetowego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie zatoki autobusowej, peronu o szer. 2,0 m, chodnika o szerokości 2,0 m, na ulicy Mazowieckiej w rejonie przychodni, przepustu o śr. 40 cm pod zatoką, przepustu pod chodnikiem w rejonie przejścia dla pieszych, wraz z robotami ziemnymi i rozbiórkowymi, oznakowania pionowego i poziomego, ustawienie barier U-11a oraz wykonanie muru oporowego żelbetowego. 1. Konstrukcja zatoki autobusowej: nawierzchnia z kostki betonowej Behaton kolor szary gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowa zasadnicza z betonu C8/12 ( B-10) gr. 25 cm, obramowanie zatoki krawężnikiem betonowym 20x30 na ławie z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,12 m². 2. Konstrukcja chodnika: kostka brukowa betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej gr. 15cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,035 m² 3. Odwodnienie: przepusty pod zatoką i chodnikiem w rejonie przejścia dla pieszych rur PEHD o średnicy 400mm na ławie żwirowej gr. 20cm, ścianki czołowe z betonu C16/20 ( B-20), umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi 40x60x10 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 8 cm. 4. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu obejmuje wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych 33,11 m² i pionowego z foli odblaskowej typ 2 - 3 szt ora ustawienie barier U-11a 56 m. 5. Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 6. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 7. Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 8. W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 9. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, ST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 3. Warunki realizacji zamówienia: Roboty należy wykonać zgodnie z: • dokumentacją projektową • obowiązującymi normami i przepisami, ST, • zaleceniami inwestora • STWiOR, 4. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano – montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233253-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 4 lit. a-c niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo , że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia dotyczące, wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych, w art. 22a ustawy oraz dotyczących podwykonawców, składane są w oryginale. 6. Pozostałe dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż oświadczenia, o których mowa wyżej, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca- odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 9. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach