Przetargi.pl
Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia:Część 1 Bieżące utrzymanie jezdni na terenie miasta Elbląga Część 2 Bieżące utrzymanie chodników na terenie miasta Elbląga Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.41-9 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie konserwacji dróg 2.Zakres zamówienia. 2.1. Zakres Części 1 zamówienia obejmuje: 1. remonty cząstkowe nawierzchni jezdni:1.1.bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno,1.2. betonowych i kamiennych (materiał Zamawiającego): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,1.3.betonowych i kamiennych (materiał nowy): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych, kostki kamiennej,1.4. tłuczniowej,1.5. brukowcowej,2. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,3. remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża,4. naprawa nawierzchni gruntowych.2.2. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje remonty cząstkowe:1.nawierzchni chodników betonowych (materiał Zamawiającego): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 2. nawierzchni chodników betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 3. polegające na regulacji urządzeń infrastruktury technicznej,4. elementów ulic (materiał Zamawiającego): krawężniki, obrzeża,5. elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilość robót do wykonania określone są w Załącznikach do formularza OFERTA WYCENA ROBÓT KONSERWACYJNYCH odpowiednio dla Części 1 zamówienia i dla Części 2 zamówienia. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia, tj.:D.01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE D.01.02.04 Rozbiórki elementów dróg D.01.03.05 Regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych D.04.00.00 PODBUDOWY D.04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża D.04.03.01 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych D.04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D.04.06.01 Podbudowa z chudego betonu D.04.08.01 Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi D.05.00.00 NAWIERZCHNIE D.05.03.23 Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej D.10.03.01 Nawierzchnia z płyt żelbetowych ażurowych (tymczasowe nawierzchnie z elementów prefabrykowanych) D.06.00.00 ROBOTY WYKOŃCZENIOWE D.06.01.01 Umocnienie skarp i rowów przez humusowanie i obsianie trawą D.08.00.00 ELEMENTY ULIC D.08.01.01 Krawężniki betonowe D.08.02.01 Chodniki z płyt chodnikowych betonowych D.08.02.02 Chodniki z brukowej kostki betonowej D.08.03.01 Obrzeże betonowe D.08.04.01 Wjazdy do bram D.08.05.01 Ścieżki z prefabrykowanych elementów betonowych D.05.03.01a Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej D.05.03.17 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D.03.02.01 Kanalizacja deszczowa 3.Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni jezdni licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych. 2) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót budowlanych przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego oraz art. 143a-143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 4)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 5) Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego. Przewidywane zamówienia uzupełniające polegać będą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych masą z wykuciem lub bez wykucia. 6) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7)Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania:Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,b. zmiany przepisów prawnych, na podstawie których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,d. wystąpienia działania siły wyższej,e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy, o której mowa w parg. 3 ust. 11 wzoru umowy.4.Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia: 1)Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na remonty cząstkowe nawierzchni chodników licząc od daty odbioru poszczególnych zleconych robót konserwacyjnych.2)W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót budowlanych przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego oraz art. 143a-143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane.4)Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 5) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6) Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7) Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania:Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:a. w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących stawki VAT,b. zmiany przepisów prawnych na podstawie, których realizowane jest przedmiotowe zamówienie,c. zmian wewnętrznych struktur organizacyjnych Zamawiającego i Wykonawcy,d. wystąpienia działania siły wyższej, e. zmiany osoby kierującej robotami ze strony Wykonawcy, o której mowa w parg. 3 ust. 10 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 zamówienia i Część 2 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach