Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-065 Łódź, ul. Zachodnia 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6385107 , fax. 042 6385106
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łodź-Bałuty
ul. Zachodnia 47 47
91-065 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6385107, fax. 042 6385106
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ogolny.baluty@uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2008r. Przez ochronę osób należy rozumieć działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób przebywających na terenie ww. jednostki organizacyjnej Delegatury UMŁ Łódź-Bałuty, a przez ochronę mienia należy rozumieć działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. (kod według CPV 74.61.00.00-8- usługi ochroniarskie ) 2.Zakres usługi. Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2008r. 1. Obiekt ochraniany będzie przez 1 pracownika, zwanego dalej (pracownikiem ochrony) w systemie całodobowym zmianowym który obsługuje posterunek stały - portiernię - całodobowo . Budynek jest wolnostojący. Urząd Stanu Cywilnego Łódź - Bałuty czynny jest w poniedziałek, środę, piątek w godz. 8 00 -16 00 , wtorek 9 00 - 17 00 ,czwartek 8 00 - 17 00 , soboty 1000 - 1200 oraz soboty i święta w czasie udzielania ślubów . 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie : - Przed objęciem posterunku dokładnie skontrolować stanu chronionego obiektu, a zwłaszcza: - dokumentacje organizacyjno-ochronną, - stan wyposażenia posterunku, Fakt ten powinien być odnotowany w zeszycie służby. - Otwieranie wejścia do budynków 30 min przed rozpoczęciem pracy tj. 730 , a zamykanie 30 min. po zakończeniu pracy tj. w poniedziałek, środa i piątek o godz. 1630, we wtorki i czwartki o godz. 1730. - Wydawanie kluczy do pomieszczeń po wcześniejszym sprawdzeniu tożsamości pobierającego i odnotowaniu tego w książce ewidencji pobranych kluczy. - Natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony p-pożarowej. - W razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwać Straż Pożarną lub inne służby ratownicze po czym do czasu ich przybycia przystąpić do likwidacji tych zagrożeń. - Obserwowanie interesantów w celu niedopuszczenia do kradzieży lub zniszczenia mienia. - Podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa. - Z chwilą zaistnienia przestępstwa, napadu bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego, zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłoczne powiadomienie przełożonych. - Prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji otocznia posterunku i osób wchodzących do obiektu, a w razie potrzeby udzielenie niezbędnych informacji i kierowanie do odpowiednich pomieszczeń. - Nie wpuszczanie na teren obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz usiłujących wnieść przedmioty niebezpieczne lub zabronione. - Zwracanie szczególnej uwagi na osoby wchodzące i przebywające na terenie obiektu i w jego pomieszczeniach, a nie przejawiające potrzeby załatwienia konkretnej sprawy lub usiłujące pozostawić wniesione przedmioty. - Zwracanie szczególnej uwagi na postój pojazdów w pobliżu obiektu, których obecność może zagrażać bezpieczeństwu obiektu, a także na inne wydarzenia rażąco naruszające spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do obiektu . W celu przywrócenia porządku korzystać z pomocy Policji. - Wydawanie i przyjmowanie od osób upoważnionych klucze - za potwierdzeniem zgodnie z instrukcją. - Przestrzeganie, aby poza godzinami pracy na terenie budynku nie przebywały osoby nie powołane. - Po zakończeniu pracy niezwłoczne sprawdzenie -czy zostały zdane wszystkie klucze, -czy zostały zamknięte wszystkie drzwi i okna -czy wygaszono swiatła i zabezpieczono pomieszczenia pod względem p-poż.. - Przekazywanie obowiązków oraz uwag z przebiegu służby zmieniającemu pracownikowi ochrony, a fakt ten odnotować w zeszycie służby. 3. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należeć będzie również dozorowanie parkingu oraz terenów zielonych zlokalizowanych na terenie nieruchomości 4. Usługa ma być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym. 5. Pracownicy Wykonawcy powinni być odpowiednio wyszkoleni oraz wyposażeni w środki ochrony osobistej. 6. Pracownicy ochrony winni być jednakowo umundurowani, tak aby możliwa była ich identyfikacja oraz identyfikacja podmiotu zatrudniającego i wyposażeni w bezprzewodowe środki łączności . 7. Pracownicy ochrony winni mieć możliwość korzystania z tzw. grupy patrolowo- interwencyjnej Wykonawcy. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, wykonywania pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej. 1. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie : - Monitorowaniu pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 należących do Referatu Spraw Społecznych i Rejestracji w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, polegającego na tak zorganizowanym systemie ochrony, w którym urządzenia sygnalizacji alarmowej zainstalowane w pomieszczeniach Zamawiającego połączone ze stacją monitorującą w siedzibie Wykonawcy, alarmują o zagrożeniach, a w przypadku otrzymania sygnału alarmowego do niezwłocznego, nie później niż w ciągu 15 minut wysłania grupy patrolowo- interwencyjnej celem sprawdzenia przyczyny jego powstania i odpowiedniej reakcji na zaistniałe zdarzenie. - Wykonywaniu pełnej kontroli działania systemu alarmowego wraz z potwierdzeniem przekazu informacji do stacji monitorowania alarmów w okresach raz na kwartał . W razie uszkodzenia naprawa powinna być zakończona w ciągu 36 godzin od chwili powiadomienia . - Przeprowadzaniu jeden raz w kwartale przeglądu i konserwacji instalacji alarmowej zainstalowanej w pomieszczeniach Zamawiającego. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z braku interwencji grupy monitoringowej w przypadku powiadomienia alarmem o zagrożeniu , a także za szkody wynikłe na skutek niesprawnego działania systemu monitoringu. 3. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wyraża zgodę na 30-dniowy termin płatności. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części zamówienia: Część 1 Ochrona osób i mienia w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego Łódź-Bałuty z siedzibą w Łodzi przy ul. Zgierskiej 71 w 2010r. Część 2 Monitorowanie pomieszczeń wewnątrz budynku przy ul. Zachodniej 47 w systemie Aktywnej Ochrony Mienia (AOM) opartym na tzw. monitoringu, wykonywanie pełnej kontroli działania systemu oraz przeprowadzanie przeglądu instalacji alarmowej w 2010r. 6. Zamawiający nie dopuszcza: - składania ofert wariantowych, - zawarcia umowy ramowej, - ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, - zamówień uzupełniających, - zamówień dodatkowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia ww. warunków: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy a warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców. Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uważa: -.prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia . -. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy do ofert należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualna koncesja do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia c) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii(za wyjątkiem pełnomocnictwa) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy to osoba lub osoby wyszczególnione w wypisie z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; może to być też osoba, dla której zamieszczono w ofercie pełnomocnictwo podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ofertę oraz załączniki składa (podpisuje) pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu musi wynikać, że oświadczenie to zostało złożone w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochronę obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach na okres od 01-08-2014 do 31-07-2016 r.
Dodano: 2014-06-26 - usługi ochrony fizycznej osób i mienia, obsługę szatni i ochronę całodobową w budynku sądów w Sieradzu, ul. Aleja Zwycięstwa 1, 98-200 Sieradz
Dodano: 2014-01-08 - kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz. budynek A i B przy ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 40/42.
Dodano: 2013-10-28 - ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie i Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2013-10-22 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2013-06-27 - Ochrona obiektów w Oddziale ZUS w Tomaszowie Maz., ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Bełchatowie oraz ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Piotrkowie Tryb. w okresie od 01.05.2013r. do 30.04.2015r.
Dodano: 2013-03-06 - ochrona obiektu Inspektoratu ZUS w Radomsku przy ul. Piastowskiej 24a w okresie od 01.03.2013r. do 28.02.2015r.
Dodano: 2012-12-27 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z zabezpieczeniem w środki higieny oraz sprzątanie terenu wokół budynków w okresie od 01.01.2013r. do 30.06.2014r. w: Inspektoratach ZUS w Piotrkowie Tryb., Bełchatowie, Radomsku, Opocznie, Skierniewicach, Biurze Terenowym ZUS w Rawie Maz. oraz budynku C Oddziału ZUS w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2012-10-26 - Ochrona obiektów Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Skierniewicach
Dodano: 2012-06-29 - Ochrona obiektów Inspektoratów ZUS w Opocznie, Skierniewicach oraz Biura Terenowego ZUS w Rawie Maz.
Dodano: 2011-10-13