Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2013-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
część 1 - dostawa materiałów biurowych i dydaktycznych dla praktykantów i stażystów część 2 - opracowanie i wydruk materiałów promocyjnych Projekt POKL Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji informatycznych oraz informacyjno - medialnych) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
część 1 - sporządzenie i dostawa oznakowanych zgodnie z projektem graficznym oraz wytycznymi PO KL materiałów biurowych i dydaktycznych dla potrzeb realizowanego przez Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu projektu Dostosowanie modelu kształcenia studentów filologii polskiej do wyzwań współczesnego rynku pracy (ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju kompetencji informatycznych oraz informacyjno medialnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IV, Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy; Podziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100) Część 2: 120 złotych ( sto dwadzieścia złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZPD/03/16 Dostawa artykułów biurowych, druków i sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-06-17 - ZPD/02/16 Dostawa artykułów biurowych, środków czystości, druków, kaczek nerek podsuwaczy jednorazowych oraz sprzętu jednorazowego do sterylizacji
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim w 2016 roku
Dodano: 2016-05-18 - Zakup i dostarczenie artykułów biurowych/papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
Dodano: 2016-04-18 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy do jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego na terenie miasta Poznania
Dodano: 2016-04-14 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-03-09 - ZZP-2380-8/2016 Dostawa artykułów biurowych na potrzeby garnizonu Policji woj. wielkopolskiego
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa artykułów biurowych dla SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2016-02-17