Przetargi.pl
„Cząstkowe roboty brukarskie oraz ogólnobudowlane w pasach drogowych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Cząstkowe roboty brukarskie oraz ogólnobudowlane w pasach drogowych na terenie gminy Łomianki 2023-2024”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót brukarskich i ogólnobudowlanych w pasach drogowych na terenie Gminy Łomianki, których zakres obejmuje: 1) prace rozbiórkowe nawierzchni dróg i chodników2) prace rozbiórkowe krawężników, obrzeży betonowych, 3) ułożenie nawierzchni dróg i chodników z nowych elementów lub z użyciem materiałów z rozbiórki, 4) ułożenie nowych krawężników, obrzeży lub z wykorzystaniem materiału z rozbiórki,5) wykonanie ogrodzeń w celu zabezpieczenia przed wtargnięciem ludzi i zwierząt na pas drogowy.2) Zadanie ma charakter prac związanych z bieżącym utrzymaniem oraz występowaniem zdarzeń nagłych nieprzewidzianych lub zgłoszeń i wniosków dotyczących nieprawidłowości występujących w pasach drogowych na terenie Gminy Łomianki.4) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu cząstkowych remontów brukarskich (naprawa zapadlisk, przełożenie kostki brukowej i płyt chodnikowych, naprawa studzienek, montaż ogrodzeń, utwardzenie poboczy) o łącznej wartości co najmniej 100 000 zł brutto ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100), wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlanedo sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ww. osoba skierowana do realizacji zamówienia ma posiadać opłacone składki w odpowiednich Okręgowych Izbach Inżynierów Budownictwa oraz aktualne na czas realizacji zamówienia ubezpieczenieod odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnienia ww. funkcji.c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że na okres realizacji zamówienia będzie dysponował:• skrobak do oczyszczania spoin – 1 szt.,• chwytak – 1 szt.,• imak – 1 szt.,• wyważak – 1 szt.,• dłuto – 1 szt.,• młotek brukarski – 1 szt.,• skrobaczka – 1 szt.,• szczotka do czyszczenia kostki – 1 szt.,• zgarniacz do wyrównywania podsypki – 1 szt.,• szpadel – 1 szt.,• łopata – 1 szt.,• młot pneumatyczny – 1 szt.,• zagęszczarka 300 kg lub większa – 1 szt.,• łata profilująca – 1 szt.,• przecinak brukarski (gilotyna) – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach