Przetargi.pl
Cz. I: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE PIELĘGNACJI I UTRZYMANIA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA KŁODZKA. Cz. II: WYKONANIE NASADZEŃ W DONICACH I GAZONACH ORAZ ICH PIELĘGNACJA.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cz. I: WYKONYWANIE USŁUG W ZAKRESIE PIELĘGNACJI I UTRZYMANIA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA KŁODZKA. Cz. II: WYKONANIE NASADZEŃ W DONICACH I GAZONACH ORAZ ICH PIELĘGNACJA.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Kłodzka: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni miejskiej na terenach Gminy Miejskiej Kłodzko, wymienionych w załączniku nr 6-10 do niniejszej Specyfikacji (Umowy nr ..../2020), oraz ich bieżące utrzymanie, zgodnie z charakterystyką techniczną usługi stanowiącą opisaną w w/w załącznikach do niniejszej Specyfikacji (Umowy nr ..../2020). W ramach usługi realizowane będą między innymi prace polegające utrzymaniu parków (w tym alejek parkowych, opróżnianiu koszy na odpady), sadzeniu roślin i utrzymaniu terenów zieleni, utrzymaniu trawników, przycinaniu żywopłotów i krzewów. 2. Prace będące przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy. 4. Zamawiający wymaga dostarczania miesięcznych sprawozdań z ilości zebranych odpadów z koszy na terenach zieleni w wyniku wykonywania usługi objętej zamówieniem i przekazanych do zagospodarowania w następującym zakresie: 1) miesiąc którego dotyczy sprawozdanie 2) kod odpadu, 3) rodzaj odpadu, 4) masa odpadu z podziałem na odpady zebrane i przekazane do zagospodarowania. 5. Zamawiający wymaga dostarczania kwartalnych sprawozdań dot. ilości wytworzonych i odebranych odpadów komunalnych ulegających biodegradacji wraz ze wskazaniem sposobu ich zagospodarowania w wyniku wykonywania usługi objętej zamówieniem i przekazanych do zagospodarowania w następującym zakresie: 1) nazwa i adres Wykonawcy, 2) imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporządzenie sprawozdania, 3) nr telefonu kontaktowego, 4) okres, za który sprawozdanie jest składane, 5) informację o rodzaju i masie zebranych odpadów. 6) informację o miejscu i sposobie zagospodarowania odpadów. 6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu miesięczne sprawozdanie z przeglądu stanu drzewostanu na terenach objętych niniejszym zamówieniem, w następującym zakresie: 1) nazwa i adres Wykonawcy, 2) imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za sporządzenie sprawozdania, 3) okres, za który sprawozdanie jest składane, 4) informację o drzewach stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi lub mienia, które należy poddać zabiegom cięć sanitarnych lub usunięciu. Część II: Wykonanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nasadzeń w donicach i gazonach oraz ich pielęgnacja, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Umowy nr ..../2020), oraz ich bieżące utrzymanie, zgodnie z charakterystyką techniczną usługi stanowiącą opisaną w w/w załącznikach do niniejszej Specyfikacji (Umowy nr ..../2020). W ramach usługi realizowane będą między innymi prace polegające wykonaniu nasadzeń roślin we wskazanych donicach i gazonach na terenie miasta Kłodzka oraz ich pielęgnacja. 2. Prace będące przedmiotem postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będą wykonywane w sposób gwarantujący osiągnięcie i utrzymanie właściwych standardów, przy spełnieniu wymagań dotyczących ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, standardów sanitarnych oraz wymagań wynikających z innych obowiązujących przepisów. Szczegółowe uregulowania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w siwz oraz w projekcie umowy i pozostałych załącznikach do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: - dla cz. I 5 000 zł/ brutto (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy); - dla cz. II 500 zł/ brutto (słownie: pięćset złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją dla cz. I „Wadium – Usługa - pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej.” dla cz. II „Wadium – Nasadzenia.” Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP. 5.Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cz I i II. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (wspólne dla I i II części zamówienia): 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz 4)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2020r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach