Przetargi.pl
Cz. 1 - Specjalistyczne poradnictwo prawne, Część 2 - Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne. Cz. 3 - Specjalistyczne poradnictwo pedagogiczne. Cz. 4 - Przeprowadzenie trzech ............

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Spółdzielcza 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Spółdzielcza 3
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291134829
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cz. 1 - Specjalistyczne poradnictwo prawne, Część 2 - Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne. Cz. 3 - Specjalistyczne poradnictwo pedagogiczne. Cz. 4 - Przeprowadzenie trzech ............
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Specjalistyczne poradnictwo prawne1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznego poradnictwa prawnego dla uczestników wsparcia, tj. rodziców zastępczych, wychowanków pieczy zastępczej, w związku z realizacją umowy o powierzenie grantu w ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza, Edukacja Rozwój2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarkii edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w terminie od datypodpisania umowy do dnia 31.07.2023 r. – 81 godzin zegarowych poradnictwa prawnego.3. Miejsce świadczenia usługi – siedziba PCPR, ul. Spółdzielcza 3, 26 – 200 Końskie. Wykonawca w cenę oferty wlicza wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do miejsca wykonywania usługi.4. Harmonogram poradnictwa prawnego zostanie uzgodniony przez Wykonawcęz Zamawiającym.5. Usługa prowadzenia poradnictwa prawnego rozumiana jest jako spotkanie bezpośredniez uczestnikiem wsparcia lub pośrednie, świadczone drogą elektroniczną lub telefoniczną.6. Zadania Wykonawcy - w zależności od bieżących potrzeb uczestników wsparcia:a) świadczenie indywidualnych konsultacji i porad prawnych w zakresie prawa rodzinnego i opiekuńczego, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa pracy, prawa administracyjnego oraz prawa karnego,b) sporządzanie pism na rzecz uczestników wsparcia, w zależności od potrzeb przez nich zgłaszanych,c) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań (kart udzielanego poradnictwa).d) Wykonawca zobowiązuje się umieszczać na wszystkich wytworzonych przez siebie materiałach stosowne, oznaczenia oraz informacje o realizowanym projekcie, współfinansowanym ze środków EFS. Wzory oznakowań Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy,e) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników wsparciao współfinansowaniu projektu grantowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Część 2 - Specjalistyczne poradnictwo psychologiczne1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznego poradnictwa psychologicznego dla uczestników wsparcia, tj. rodziców zastępczych, wychowanków pieczy zastępczej, w związku z realizacją umowy o powierzenie grantuw ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmówi planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w terminie od daty podpisania umowy do dnia 31.07.2023 r. – 81 godzin zegarowych poradnictwa psychologicznego.3. Miejsce świadczenia usługi – siedziba PCPR, ul. Spółdzielcza 3, 26 – 200 Końskie. Wykonawca w cenę oferty wlicza wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do miejsca wykonywania usługi.4. Harmonogram poradnictwa psychologicznego zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym.5. Usługa prowadzenia poradnictwa psychologicznego rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie z klientem lub pośrednie, świadczone drogą elektroniczną lub telefoniczną.6. Zadania Wykonawcy:a) świadczenie indywidualnych konsultacji i porad psychologicznych,b) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań (kart udzielanego poradnictwa),c) Wykonawca zobowiązuje się umieszczać na wszystkich wytworzonych przez siebie materiałach, stosowne oznaczenia oraz informacje o realizowanym projekcie, współfinansowanym ze środków EFS. Wzory oznakowań Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy,d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników wsparciao współfinansowaniu projektu grantowego ze środków Unii Europejskiejw ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Część 3 - Specjalistyczne poradnictwo pedagogiczne1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu specjalistycznego poradnictwa pedagogicznego dla uczestników wsparcia tj. rodziców zastępczych, wychowanków pieczy zastępczej, w związku z realizacją umowy o powierzenie grantuw ramach projektu grantowego pt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmówi planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonychw środowisku lokalnym.2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w terminie od daty podpisania umowy do dnia 31.07.2023 r. – 30 godzin zegarowych poradnictwa pedagogicznego.3. Miejsce świadczenia usługi – siedziba PCPR, ul. Spółdzielcza 3, 26 – 200 Końskie. Wykonawca w cenę oferty wlicza wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do miejsca wykonywania usługi.4. Harmonogram poradnictwa pedagogicznego zostanie uzgodniony przez Wykonawcę z Zamawiającym.5. Usługa prowadzenia poradnictwa pedagogicznego rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie z klientem lub pośrednie, świadczone drogą elektroniczną lub telefoniczną.6. Zadania Wykonawcy:a) świadczenie indywidualnych konsultacji i porad pedagogicznych,b) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją powierzonych zadań (kart udzielanego poradnictwa),c) Wykonawca zobowiązuje się umieszczać na wszystkich wytworzonych przez siebie materiałach, stosowne oznaczenia oraz informacje o realizowanym projekcie, współfinansowanym ze środków EFS. Wzory oznakowań Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy,d) Wykonawca zobowiązany jest do informowania uczestników wsparciao współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Część 4 - Przeprowadzenie trzech jednodniowych szkoleń wzmacniających kompetencje opiekuńczo – wychowawcze1. Przeprowadzenie dla 20 rodziców zastępczych, trzech jednodniowych (6 – godzinnych*) szkoleń wzmacniających kompetencje opiekuńczo – wychowawcze,w związku z realizacją umowy o powierzenie grantu w ramach projektu grantowegopt. „Opracowanie i pilotażowe wdrożenie mechanizmów i planów deinstytucjonalizacji usług społecznych” Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.2. Cel szkolenia: zwiększenie u 20 rodziców zastępczych wiedzy i umiejętności opiekuńczo – wychowawczych (m.in. nabycie przez uczestników szkolenia umiejętności aktywnego słuchania i nawiązywania efektywnej współpracy z dzieckiem, modyfikowania nieodpowiednich zachowań dziecka, wyrażania oczekiwań i ograniczeń w taki sposób, aby były one respektowane przez podopiecznych).3. Miejsce realizacji szkolenia – miasto Końskie (woj. świętokrzyskie).4. Terminy realizacji trzech szkoleń: 2023 rok (do 30.06.2023 r.). Szczegółowy harmonogram trzech 6 - godzinnych szkoleń, zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, po podpisaniu umowy.5. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:a) Wykonawca zapewnieni odpowiednio wyposażoną salę szkoleniową na terenie miasta Końskie. Sala szkoleniowa musi spełniać wymagania bhp i p.poż. oraz posiadać: dostęp do Internetu, dostęp do światła dziennego z możliwością zaciemnienia okien, np. roletami lub żaluzjami, zaplecze sanitarne, stoły, krzesła z możliwością aranżacji ustawienia, tablicę flipchart z papierem i flamastrami, ekran projekcyjny. Sale szkoleniowe muszą być dostępne dla osób niepełnosprawnych, tj. muszą być pozbawione barier architektonicznych,b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas każdego z trzech szkoleń: przerwę kawową (napoje gorące i zimne: herbata - co najmniej dwa rodzaje, w tym jedna czarna i jedna owocowa, kawa z ekspresu lub zaparzacza, kawa rozpuszczalna, soki (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), woda mineralna gazowana/niegazowana (co najmniej 0,5 l dla każdego uczestnika szkolenia), 2 patery owoców sezonowych, co najmniej 3 rodzaje ciasta (150 g na osobę), mleko, cukier, cytryna, drobne słone przekąski typu paluszki, obiad składający się z 2 dań. Obiady w formie porcjowanych posiłków składających się z zupy (w ilości co najmniej 300 ml na osobę), dania głównego: potrawa mięsna lub rybna (minimum 200 g na osobę)i jednego dodatku spośród: ziemniaków, ryżu, kaszy lub makaronu(150-200 g na osobę) oraz surówka,c) Wykonawca opracuje, przygotuje oraz przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe. Materiały muszą być oznakowane logotypami, zgodniez przekazanym przez Zamawiającego wzorem,d) Wykonawca zakupi i przekaże każdemu uczestnikowi szkolenia książkę pt. „Dobra relacja. Skrzynka z narzędziami dla współczesnej rodziny” autorstwa Małgorzaty Musiał (ilość książek do zakupu – 20 sztuk),e) Wykonawca będzie realizował szkolenia rzetelnie i terminowo, w tym będzie prowadził dokumentację (listy obecności, dziennik zajęć, listy potwierdzające odbiór przez uczestników materiałów szkoleniowych, listy potwierdzające korzystanie z serwisu kawowego i wyżywienia - obiadu) oraz wykonana dokumentację fotograficznąz prowadzonych szkoleń i przekaże ją Zamawiającemu po zakończeniu realizacji szkoleń na płycie CD/DVD,f) Wykonawca wyda certyfikaty/dyplomy/zaświadczenia uczestnikom, którzy ukończą szkolenie oraz przekaże kserokopie tych certyfikatów dyplomów/zaświadczeń Zamawiającemu,g) koszty zaangażowania kadry realizującej szkolenie w tym dojazdu trenera/ów, wynajmu sal, materiałów dydaktycznych, ubezpieczenia uczestników szkolenia, oraz wszelkie inne dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, są po stronie Wykonawcyi powinny być wliczone w oferowaną cenę,h) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelką oryginalną dokumentację związanąz prowadzeniem szkoleń (m.in. listy obecności) w terminie do 7 dni po zakończeniu każdego z trzech szkoleń,i) Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników szkoleniao współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,j) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu, po przeprowadzeniu poszczególnych szkoleń, protokoły wskazujące prawidłowe wykonanie zadań,k) Wykonawca ponosi koszty dodatkowych czynności administracyjnych związanychz prowadzeniem szkoleń, w tym: oznaczenia materiałów szkoleniowych, sal oraz budynków, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz oznaczania materiałów dydaktycznych, zgodnie z zasadami wskazanymi przez Zamawiającego.*Godzina zegarowa=60 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79111000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną