Przetargi.pl
Cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-092 Bydgoszcz, ul. Leona Wyczółkowskiego 22
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 341-52-61 , fax. 0-52 341-57-81
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
    ul. Leona Wyczółkowskiego 22 22
    85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 341-52-61, fax. 0-52 341-57-81
    REGON: 01251326200511
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy oleju opałowego do Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego we Włocławku, Radziejowie, Rypinie oraz Wąbrzeźnie. Zamówienie będzie realizowane cyklicznie, partiami, w ilościach zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego na adres: 1. Placówka Terenowa KRUS we Włocławku, ul. Barska 6, 87-806 Włocławek; 2. Placówka Terenowa KRUS w Radziejowie, ul. Rolnicza 4, 88-200 Radziejów; 3. Placówka Terenowa KRUS w Rypinie, ul. Warszawska 47 A, 87-500 Rypin; 4. Placówka Terenowa KRUS w Wąbrzeźnie, ul. Budowlana 2, 87-200 Wąbrzeźno. Dostawy lekkiego, niskosiarkowego oleju opałowego do lokalnej kotłowni muszą spełniać poniższe parametry: 1. wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg 2. lepkość kinematyczna w temp. 20° - max. 6,00 mm2/s 3. zawartość siarki - max. 0,2% m/m 4. temperatura płynięcia - max -20°C 5. temperatura zapłonu - min. 56°C 6. zawartość wody - max 200 mg/kg 7. gęstość w temp. 15° C - max. 860 kg/m3 Parametry oleju opałowego będą spełniały obowiązujące Polskie Normy: dla oleju opałowego PN-C-96024:2001. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, łączna ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową i może ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego spowodowane warunkami atmosferycznymi w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy oraz z powodu aktualnych cen oleju opałowego. Do każdej dostawy należy dołączyć świadectwo jakości dostarczonego oleju opałowego. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować każde zamówienie złożone w ramach umowy nie później, niż w terminie do dwóch dni roboczych od chwili jego otrzymania. Odbiór ilościowy będzie dokonywany według wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych. Zamawiający przy każdej dostawie będzie sprawdzał fakt zaplombowania licznika przy cysternie paliwa oraz żądał do wglądu aktualnego świadectwa legalizacji licznika oraz świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy wynosi 109 100 litrów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 P.z.p. tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące załączniki: 1) wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem zawartym w Rozdziale II wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 P.z.p. - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) kopię koncesji na obrót olejem opałowym lekkim ważną na dzień składania ofert, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 8) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa; 9) oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy P.z.p.; 10) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą Wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną