Gmina Chojnice ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3972129 , fax. 052 3973559
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnice
ul. 31 Stycznia 56a 56a
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3972129, fax. 052 3973559
REGON: 09235126800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachojnice.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczne dostawy kruszywa mineralnego - żwiru łamanego frakcji 0-31,5 mm przeznaczonego na remonty dróg gruntowych na terenie gminy Chojnice w roku 2010. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są cykliczne (wynikające z bieżącego zapotrzebowania) dostawy kruszywa mineralnego - żwiru łamanego frakcji 0-31,5 mm przeznaczonego na remonty dróg gruntowych na terenie gminy Chojnice. Wielkość zamówienia szacujemy na około 3000 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2. Wykonawca musi złożyć oświadczenie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a. 2.Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 PZP następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: potwierdzenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych podobnych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2b). Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminachojnice.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
Dodano: 2016-07-15 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2016 R
Dodano: 2016-01-07 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2015 R.
Dodano: 2015-01-28 - ZAKUP KRUSZYWA NATURALNEGO Z DOSTAWĄ NA TERENIE GMINY KARTUZY
Dodano: 2014-09-03 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2014 R.
Dodano: 2014-01-24 - Dostawa kruszywa w 2013 r
Dodano: 2013-10-25 - Dostawa kruszywa w 2013 r
Dodano: 2013-03-08 - CYKLICZNE DOSTAWY KRUSZYWA MINERALNEGO - ŻWIRU ŁAMANEGO FRAKCJI 0 - 31,5 MM PRZEZNACZONEGO NA REMONTY DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY CHOJNICE W 2013 ROKU
Dodano: 2013-01-16 - Cykliczne dostawy kruszywa mineralnego - żwiru łamanego frakcji 0 - 31,5 mm przeznaczonego na remonty dróg gruntowych na terenie gminy Chojnice w 2012 roku
Dodano: 2012-02-22 - Dostawa kruszywa mineralnego na terenie Gminy Kartuzy w 2012 roku
Dodano: 2012-02-20