Przetargi.pl
Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych

Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Zamkowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4750600 , fax. 068 4750603
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Ośrodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w Śwebodzinie
    ul. Zamkowa 1 1
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 4750600, fax. 068 4750603
    REGON: 00029063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy implantów, narzędzi i urządzeń medycznych stosowanych w procedurach ortopedycznych. Zamówienie składa się z 6 niepodzielnych zadań: 1. Mocowanie udowe i piszczelowe do rekonstrukcji ACL - kpl. - 100 2. Drut wiercący - kpl. - 30 3. Endoproteza rewizyjna stawu kolanowego - kpl. - 6 4. Endoproteza stawu skokowego - kpl.- 15 5. Korek do kanału szpikowego- szt.- 20 6. Endoproteza połowicza do leczenia zmian zwyrodnieniowych aMP I - Kpl. - 50 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 6 - Opis przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowiązany jest do: a) dla zadań o numerach: 3, 4, 6 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kompletnego zestawu implantów, instrumentarium oraz niezbędnych napędów wraz z ostrzami na czas trwania zabiegu, w ciągu 48 godzin od daty złożonego zamówienia faksem, e-mailem lub telefonicznie. b) dla zadań o numerach: 1, 2 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów ujętych w zamówieniu wraz z niezbędnymi urządzeniami lub elementami instrumentarium na czas trwania zabiegu, w ciągu 48 godzin od daty złożonego zamówienia faksem, e-mailem lub telefonicznie. c) dla zadań o numerach: 5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia produktów ujętych w zamówieniu w ciągu 48 godzin od daty złożonego zamówienia faksem, e-mailem lub telefonicznie. d) przeszkolenia personelu w odpowiadającym zamówieniu zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loro.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach