Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-82 572 11 38 , fax. 0-82 572 24 51
- Data zamieszczenia: 2011-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 4
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 0-82 572 11 38, fax. 0-82 572 24 51
REGON: 11010655500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.wlodawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do stołówki szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane w cyklu od jednodniowego do tygodniowego. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w specyfikacji w załącznikach nr 1,2 i 3.(masa mięsna, pieczywo, drożdżówki i ciastka) 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te które określono w zał. nr l, 2, 3, bądź rezygnacji z niektórych w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego. 3. Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. 4.Towar będzie dowożony przez wykonawcę na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów. 5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 8.Podwyższenie cen dostarczanych artykułów może być dokonane wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych. Wykonawca może zaproponować (w formie pisemnej) wzrost cen potwierdzając to (co najmniej trzema) dokumentami wzrostu cen zakupu lub produkcji. Całkowity wzrost cen poszczególnych artykułów, w czasie obowiązywania umowy, nie może być większy niż o 15% w stosunku do cen wykazanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych, lub rażąco wysokich wzrostów cen, zamawiający ma prawo odmowy odbioru dalszych dostaw i odstąpienia od umowy, bez prawa wykonawcy do naliczania kar umownych z tego tytułu. Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 14 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 10.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w punkcie 8. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.wlodawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną