Zespół Szkół w Hłudnie ogłasza przetarg
- Adres: 36-245 Nozdrzec, Hłudno 89
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4398570 , fax. 13 4398571
- Data zamieszczenia: 2013-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Hłudnie
Hłudno 89 89
36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
tel. 13 4398570, fax. 13 4398571
REGON: 37115403000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zshludno.edupage.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Hłudnie, według podziału na pakiety (zadania): Zadanie nr 1 artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne (kod CPV: 15000000-8; 15400000-2; 15331000-7; 15981000-8; 15600000-4; 15800000-6; 15241400-3); Zadanie nr 2 Mięso i przetwory mięsne drób oraz wędliny(kod CPV: 15000000-8; 15112000-6, 15113000-3; 15111100-0; 15131130-5) Zadanie nr 3 Jaja: (kod CPV: 15310000-4) Zadanie nr 4 Warzywa, owoce świeże i podobne produkty (kod CPV: 15000000-8; 15300000-1; 03142500-3) Zadanie nr 5 Produkty mleczarskie: (kod CPV: 15000000-8; 15500000-3) Zadanie nr 6 Wyroby garmażeryjne (świeże) (kod CPV: 15000000-8; 15800000-6; 15890000-3; 15894200-3) Zadanie nr 7 Pieczywo (kod CPV: 15000000-8; 15810000-9) Zadanie nr 8 Mrożonki (warzywa, owoce i ryby mrożone ) (kod CPV: 15000000-8; 15331170-9; 15221000-3) 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w złącznikach od nr 1 do nr 8 do formularza ofertowego. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - 8 zadań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zshludno.edupage.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15