Przetargi.pl
Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie

Zespół Szkół w Hłudnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-245 Nozdrzec, Hłudno 89
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4398570 , fax. 13 4398571
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Hłudnie
    Hłudno 89 89
    36-245 Nozdrzec, woj. podkarpackie
    tel. 13 4398570, fax. 13 4398571
    REGON: 37115403000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zshludno.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Zespole Szkół w Hłudnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istotą zamówienia jest zakup i cykliczne dostarczanie do kuchni szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla dzieci i młodzieży z dostawą do siedziby Zespołu Szkół w Hłudnie według podziału na pakiety (zadania). Zadanie nr 1 Artykuły spożywcze różne, produkty suszone i mrożonki. Zadanie nr 2 Mięso i przetwory mięsne drób oraz wędliny. Zadanie nr 3 Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja. Zadanie nr 4 Produkty mleczarskie. Zadanie nr 5 Wyroby garmażeryjne (świeże). Zadanie nr 6 Pieczywo . Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw, owoców i jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w złącznikach od nr 1 do nr 6 do formularza ofertowego. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem lub drogą e - mail na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą (szczegóły we wzorze umowy). W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godziny 7 00,a jogurtów do godziny 10 00 . Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 030000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zshludno.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach