Przetargi.pl
Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1- roku ,licząc od daty podpisania umowy

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Staszica 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8433201, 8433103, 8433397 , fax. 015 8433201, 8433397
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
    ul. Staszica 4 4
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax. 015 8433201, 8433397
    REGON: 00031256700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1- roku ,licząc od daty podpisania umowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 1- roku ,licząc od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy ,którzy : - przedstawią wypełniony formularz oferty przetargowej wg załączonego wzoru - zapewnią dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko w okresi 1-roku,licząc od daty podpisania umowy - wypełniony formularz cenowy wg załączonego wzoru - spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 , ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załączonego wzoru - zapewnia termin płatności min. 45- dni,licząc od daty zrealizowania dosatwy -zapewnią niezmienność cen oferowanego asortymentu min.6 m-cy od daty podpisania umwoy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert . - W przypadku spółki cywilnej Wykonawca winien dołączyć do oferty kopię umowy spółki. Wszystkie, wymagane przez SIWZ, zaświadczenia i oświadczenia każdy z przedsiębiorców spółki składa odrębnie. - aktualna opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą warunków wytwarzania i transportu artykułów mleczarskich lub aktualne zaświadczenie Inspekcji Weterynaryjnej dla zakładów mleczarskich dotyczące warunków wytwarzania i transportu artykułów mleczarskich -wykaz odbiorców, dla których zrealizowane były( lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane) podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania (30.10 2006 r. - 30.10.2009 r.) lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw - W przypadku spółki cywilnej , wszystkie , wymagane niniejszą SIWZ oświadczenia lub dokumenty każdy z przedsiębiorców spółki składa odrębnie - Wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu Wykonawcy w prowadzonym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną