Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
Żwirki i Wigury 10
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
REGON: 30856000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczna dostawa akcesoriów laboratoryjnych oraz odczynników i materiałów zużywalnych do pracowni serologii szpitalnego laboratorium wraz z dzierżawą aparatury - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. Na pierwszą część składa się cykliczna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzania badań serologicznych w pracowni serologii wchodzącej w skład Laboratorium Analitycznego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. Ponadto ta część zamówienia obejmuje dzierżawę następującej aparatury: inkubatora, wirówki oraz pipety manualnej multidozującej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Na drugą część składają się cykliczne dostawy akcesoriów laboratoryjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38437000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; - pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- TPm-12/24 sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-05-31 - TPm-105/22 - Sukcesywna dostawa akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu z podziałem na 4 części.
Dodano: 2023-12-13 - TPm-83/23 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
Dodano: 2023-09-22 - SUKCESYWNA DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2022-11-28 - Folia do płytek PCR
Dodano: 2021-05-04 - Folia do płytek PCR
Dodano: 2021-05-04 - Końcówki o poj. 5ml do pipet eppendorf
Dodano: 2021-05-04 - Test PCR Vazyme
Dodano: 2021-05-04 - Końcówki do pipet 20 mikrolitrów
Dodano: 2021-04-30 - Płytki typu Low- well do urządzenia MGISP-960
Dodano: 2021-04-30