Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła ogłasza przetarg
- Adres: 02903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 509 767 , fax. 228 421 103
- Data zamieszczenia: 2018-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygła
ul. Powsińska
02903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 509 767, fax. 228 421 103
REGON: 28847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.izz.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykl pikników edukacyjno-poradniczych pod roboczym hasłem "W DRODZE DO ZDROWIA - TERENOWA PORADNIA DIETETYCZNA" realizowanych w regionach z najwyższym wskaźnikiem nadwagi wśród dzieci poświęconych walce z nadwagą , poradom dietetycznym w przypadku chorób dietozależnych, korekcie złych nawyków żywieniowych (diagnoza, porady, kontynuacja pracy z pacjentem w CDO NCEŻ IŻŻ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kreacji zgodnej z treścią niniejszego SOPZ, a następnie produkcji pikników edukacyjnych („Terenowa Poradnia Dietetyczna”) 2. Kreacji zgodnej z treścią niniejszego SOPZ, a następnie produkcji materiałów zawierających informacje w celu promocji Pikników. 3. Produkcji materiałów edukacyjnych i gadżetów (przygotowanie materiałów merytorycznych i przykładowych wzorów po stronie IŻŻ) 4. Przygotowanie do druku i drukbroszur dotyczących: Piramidy Zdrowego Żywienia i prawidłowego żywienia i aktywności fizycznej (treści merytoryczne zostaną przekazane przez IŻŻ) i dostawa do siedziby IŻŻ materiałów drukowanych zleconych przez IŻŻ. 5. Przygotowanie propozycji działań mediowych i zakup mediów dla każdego Pikniku (w tym kalendarz realizacji poszczególnych zadań wg dat eventów). 6. Przygotowanie raportu cząstkowego i całościowego wykonania zadań. Raporty cząstkowe w formie opisu czynności i tabeli (po każdym pikniku w przeciągu tygodnia od jego zakończenia oraz zbiorczy raport końcowy do 20 grudnia 2018r. Raporty zostaną przekazane w formie mailowej do Zleceniodawcy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą (do oceny merytorycznej): 1) Koncept kreatywny pikniku edukacyjnego (Terenowa Poradnia Dietetyczna) – dla całego cyklu pikników będących przedmiotem zamówienia, zawierający: a) BIG IDEA (główny koncept kreatywny – wspólny dla wszystkich działań wykorzystywanych w trakcie trwania Pikników): prosto, syntetycznie, a przy tym kreatywnie sformułowana zasadnicza treść Pikników, b) Slogan – hasło w zapamiętywalny sposób podsumowujące główną myśl każdej z kampanii, c) Przygotowanie propozycji organizacji Pikniku na zewnątrz (np. koncepcja graficzna rozmieszczenia stoisk, konspekt przebiegu pikniku, itp.) d) Harmonogram działań wraz z podaniem dat i miejsc organizacji pikników. 2) Opis sposobu promowania Pikników dla wszystkich eventów (10 Pikników) a) Zbiorczy flowchart ilustrujący całkowitą aktywność w mediach wraz z planami cząstkowymi odnoszącymi się do aktywności w poszczególnych rekomendowanych mediach wraz z uzasadnieniem, b) Koncepcja graficzna reklamy internetowej, c) Koncepcja graficzna reklamy w prasie. 3) Opis metod mierzenia frekwencji na piknikach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie, produkcja i emisja artykułów o tematyce warszawskiej
Dodano: 2024-07-12 - „Prowadzenie internetowych kampanii reklamowych dotyczących działalności programowej Zamawiającego w środowiskach reklamowych Meta (Facebook, Instagram), Google (wyszukiwarka, YouTube, GDN) i TikTok”
Dodano: 2024-07-11 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-06-07 - Usługa zamieszczenia reklamy na rowerach miejskich w Warszawie w ramach kampanii pn. „Odpocznij na Mazowszu”
Dodano: 2024-05-22 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21