Gmina Pieniężno ogłasza przetarg
- Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
- Data zamieszczenia: 2020-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
ul. Generalska 8
14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
REGON: 53081500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pieniezno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cyfrowe usługi publiczne w Gminie Pieniężno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach przedmiotowego postępowania, zadaniem Wykonawcy jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu wskazanego w tabeli w opisie przedmiotu zamówienia dostępnego na stronie internetowej - http://bip.pieniezno.pl/przetarg/4471/in-271-1-2-2020 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Dla Zadania 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w BS w Pasłęku f. Pieniężno, nr rachunku 03 8313 0009 0042 6015 2000 0020 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu) 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Oferty. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 5. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, odrębnie na każde zadanie zamówienia, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej w niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie - Załącznik nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzęt informatyczny i oprogramowanie, sprzęt oraz wyposażenie laboratoryjne i biurowe
Dodano: 2023-11-23 - Sprzęt informatyczny i oprogramowanie, sprzęt oraz wyposażenie laboratoryjne i biurowe
Dodano: 2023-10-16 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2023-03-09 - Zakup i dostawa komputerów wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz osprzętem w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-09-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa komputerów poleasingowych do KW PSP w Olsztynie (WT.2370.10.2020)
Dodano: 2020-12-07 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Braniewie
Dodano: 2020-11-23 - dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Braniewie
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa sprzętu łączności i informatyki
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa komputerów i monitorów do KW PSP w Olsztynie (WT.2370.5.2020)
Dodano: 2020-10-27