Przetargi.pl
CRZP - 12/09 Przetarg nieograniczony na zakup samochodu 5 - osobowego z silnikiem wysokoprężnym dla AM w Gdyni

Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
    ul. Morska 81-87 81-87
    81-225 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00014511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CRZP - 12/09 Przetarg nieograniczony na zakup samochodu 5 - osobowego z silnikiem wysokoprężnym dla AM w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod wskazany w umowie adres 1 szt. samochodu 5-osobowego fabrycznie nowego, rok produkcji 2009, o parametrach i wyposażeniu nie gorszym niż opisane jako oczekiwane w Formularzu III - Specyfikacja Techniczna. Samochód musi posiadać homologację, która poświadcza dopuszczenie do ruchu i pozwala na eksploatację samochodu w RP oraz UE. Wykonawca zapewni gwarancję co najmniej : - dwuletnią na lakier i usterki mechaniczno - elektryczne, - dwunastoletnią na perforację blach nadwozia. Samochód musi spełniać warunki ochrony środowiska wg normy Euro 4 Wykonawca w okresie co najmniej dwuletniej gwarancji zagwarantuje w przypadku awarii pojazdu warunki udzielenia pomocy drogowej co najmniej takie, jak opisano w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okreslone przepisami art.22 ust.1 ustawy z dn 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych ( Dz. U. nr.223 poz. 1655 z 2007r.z póżniejszymi zmianami) tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24. Warunki uznaje się za spełnione na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na Formularzu II. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. W przypadku Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie - każdy z nich musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp tj. przedłożyć dokumenty wskazane w pkt :1-3. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów należy stosować przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń. W przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania orginałów dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach