Przetargi.pl
CRZP 11/09 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2009 roku - część I

Akademia Morska w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-225 Gdynia, ul. Morska 81-87
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Gdyni
    ul. Morska 81-87 81-87
    81-225 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00014511200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CRZP 11/09 Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego w 2009 roku - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Jednostki centralne 3 szt. Część 2. Zestawy komputerowe 35 szt. Część 3. Monitory 4 szt. Część 4. Drukarki 4 szt. Część 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302115006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się w tym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.),tj. 1. posiadają ustawowe uprawnienia do wykonywania działalności/ czynności określonych w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (ZUS), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, każdy z wykonawców musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP tj. przedłożyć w/w dokumenty od 1 do 4 wskazane w części A. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach