Przetargi.pl
COW 27.WL.1.2018

Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, ul. Sucha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 854 600 , fax. 327 854 600
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie
    ul. Sucha 21
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 327 854 600, fax. 327 854 600
    REGON: 27816935000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    COW 27.WL.1.2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków Centrum Opiekuńczo– Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz uczestników w obie strony, b) zakwaterowanie, c) pełne wyżywienie (4 posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), d) opiekę medyczną, w tym zakup leków, e) opiekę pedagogiczną sprawowaną przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, f) bogaty program zajęć i wycieczek,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych, pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczeniu usług turystycznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 ustawy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru–wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy; 4. Wypełniony formularz cenowy. 5. Opis bazy noclegowej wraz z harmonogramem realizacji zadania -Program zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. 6. Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby), 7. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwości organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 9. Oświadczenie, iż zatrudniona kadra pedagogiczna spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa dot. wypoczynku dzieci i młodzieży; Oświadczenie jest załącznikiem Nr 5 do specyfikacji. 10. Polisa ubezpieczenia na rzecz klientów w związku z działalnością prowadzoną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych wraz z ogólnym warunkami ubezpieczenia. 11. Oświadczenie Organizatora dotyczące opinii Państwowej Straży Pożarnej art. 23 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2017 r. poz., 1204). Oświadczenie jest załącznikiem Nr 6 do specyfikacji. 12. Wykonawca ma obowiązek dołączyć aktualne zdjęcia (sporządzone nie później niż 30 dni przed złożeniem oferty) wraz z opisem na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców w postepowaniu o udzielenie zamówienia : - pokoi, - łazienek, - świetlicy, - jadalni, - placu zabaw, - miejsca na ognisko, - boiska lub boisk, - basenu, - budynku - terenu wokół budynku. 13. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 5 pkt 1-8 ustawy; Formularz oświadczenia jest załącznikiem Nr 7 do specyfikacji. 14. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku kuratorowi oświaty. 15. Oświadczenie Organizatora potwierdzające o zatrudnieniu i sprawdzeniu osób w Rejestrze Publicznym sprawców przestępstw na tle seksualnym - wszystkich wychowawców i kierowników. Formularz oświadczenia jest załącznikiem Nr 8 do specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach