Przetargi.pl
CODZIENNE SPRZĄTANIE TERENÓW WRAZ Z WYKONANIEM USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY W OKRESIE OD 01.01.2010R. DO 31.12.2010R.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 863 55 24 , fax. 022 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    ul. Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 863 55 24, fax. 022 863 55 24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CODZIENNE SPRZĄTANIE TERENÓW WRAZ Z WYKONANIEM USŁUGI Z ZAKRESU SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY W OKRESIE OD 01.01.2010R. DO 31.12.2010R.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Prace porządkowe w siedzibie Zamawiającego oraz na terenach przyległych i w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem porządku i czystości wynikające z realizacji umowy. Opis A 1. Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach: Sprzątanie w szczególności klatek schodowych, korytarzy i otoczenia budynków (codziennie w dni robocze), Sprzątanie terenów zewnętrznych - zamiatanie chodnika przyległego do nieruchomości, jezdni lub jej części, dojść, placów, altanek śmietnikowych, innych powierzchni ogólnodostępnych (codziennie w dni robocze), Mycie klatki schodowej (dwa razy w tygodniu), Mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie drzwi do pomieszczeń gospodarczych (1 raz w miesiącu), Ścieranie kurzu ze skrzynek pocztowych, szafek, barierek, poręczy na klatce schodowej oraz gablot umieszczonych na klatkach schodowych (1 raz w tygodniu), Mycie lamperii na klatce schodowej (1 raz w miesiącu), Mycie okien na klatce schodowej (2 razy w roku), Mycie okien w pomieszczeniach wspólnych (1 raz na kwartał), Sprzątanie i mycie ustępów ogólnych (codziennie w dni robocze), Doraźne rozkładanie trutek na gryzonie w miejscach bezpiecznych (wg potrzeb), 2Sprzątanie w korytarzach piwnicznych: Usuwanie zbędnych przedmiotów pozostawionych w korytarzach piwnicznych pod kontener śmietnika, (wg potrzeb), Zamiatanie korytarzy w piwnicach, suszarniach oraz pralniach (2 razy w miesiącu), Ponadto Wykonawca winien: Usuwać ogłoszenia, plakaty itp. umieszczone bez zgody administratora, Wymieniać wypalone i uszkodzone żarówki w części wspólnej na koszt Wykonawcy, Bezzwłoczne zawiadamianie administratora o: a) Nieterminowym wywozie nieczystości stałych, b) Rażących przypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu Porządku Domowego, c) Wszelkich stanach grożących awariami oraz zagrożeniem zdrowia i życia mieszkańców i przechodniów, Roznosić korespondencje dla mieszkańców oraz wywieszać ogłoszenia w gablotach informacyjnych otrzymanych w Dziale Administracji i Domów ZGN, Wywieszanie i zdejmowanie flagi narodowej w dniach świąt państwowych, Przestrzeganie przepisów ppoż. i bhp, Opis B 1. Sprzątanie terenów zielonych i utwardzonych w granicach przydzielonego terenu wokół wspólnot mieszkaniowych: Codzienne zamiatanie i sprzątanie chodników, ciągów pieszych wewnątrz osiedli, placów zabaw, uliczek osiedlowych, parkingów osiedlowych, terenów utwardzonych. Codzienne sprzątanie terenów zielonych polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu zeschłych liści i odłamanych gałęzi. Codzienne opróżnianie koszy betonowych wraz z wywozem nieczystości. Codzienne wywożenie zebranych odpadków i nieczystości (łącznie z odchodami zwierzęcymi). Pielenie i okopywanie drzew i krzewów (łącznie z żywopłotami). Okopywanie krawężników przy trawnikach. Oczyszczanie kratek ściekowych i ich otoczenia z liści, śmieci i śniegu w kwadracie 2m x 2m. Uprzątanie śniegu z ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami najpóźniej 1,5h po rozpoczęciu opadów. Bieżące usuwanie oblodzeń i posypywanie piaskiem ciągów pieszych, dróg wewnętrznych i osiedlowych łącznie z parkingami. 2. Sprzątanie w okresie zimowym: Usuwanie śniegu i lodu z utwardzonych ciągów pieszojezdnych (wg potrzeb), Posypywanie piaskiem utwardzonych ciągów pieszojezdnych (wg potrzeb), Na terenach świadczenia usług Zamawiający nie zabezpieczy miejsc składowania narzędzi dla pracowników oraz pomieszczeń socjalnych. Niedozwolone jest: a) formowanie pryzm śniegu na schodach oraz w miejscach, w których w czasie roztopów spadające sople lub ściekająca woda stanowiłyby zagrożenie dla ruchu komunikacyjnego (pieszego i samochodowego), b) formowanie pryzm śniegu pod drzewami i w ich najbliższym otoczeniu, na trawnikach, przy latarniach, c) stosowanie środków do posypywania innych niż określone w technologii dla poszczególnych terenów, d) odpowiednie posypywanie fragmentów przejść dla pieszych, e) zanieczyszczanie zieleni. Uwaga : Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia mandatów karnych nałożonych przez służby miejskie za zaniedbania na nieruchomości wynikające z winy Wykonawcy. W przypadku wystąpienia opadów śniegu (niezależnie od dnia i godziny 7 dni w tygodniu ) Wykonawca przystąpi do realizacji prac najpóźniej do 1,5 godziny od momentu wystąpienia opadów. Prace będą prowadzone na bieżąco do momentu ustania opadów, a całość prac związanych z odśnieżaniem i posypywaniem będzie zakończona najpóźniej do 4 godzin po ustaniu opadów śniegu. Wykonawca zobowiązany będzie również do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV: 90911200-8 usługi sprzątania budynków, 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi powiązane, CPV - 90620000-9 Usługi odśnieżania, CPV - 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń, Kategoria usług 14 Wykaz powierzchni przeznaczonych do sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach zawiera Załącznik nr 1 i nr 2 do opisu A do SIWZ. Wykaz powierzchni terenów utwardzonych i zielonych wokół budynków wspólnot mieszkaniowych Załącznik nr 1 do opisu B do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 do opisu A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: Spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj.Dz.U. z 2007 r nr 223 poz.1655, zm. Dz.U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058): a w szczególności: a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na utrzymaniu porządku i czystości na terenach zewnętrznych i wewnętrznych takich jak np.; osiedla mieszkaniowe, parki itp. o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 złotych brutto każda z tych usług. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) aktualnego na dzień złożenia oferty i zobowiążą się do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 4. A. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty). Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegające polegających na utrzymaniu porządku i czystości na terenach zewnętrznych i wewnętrznych takich jak np.; osiedla mieszkaniowe, parki itp.; z potwierdzeniem że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 do formularza oferty). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 4.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 to Wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wymogi dotyczące terminów wystawienia dokumentów - odpowiednio jw.). B. Do formularza oferty należy załączyć ponadto: polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiązanie do przedłużenia posiadanego ubezpieczenia z zachowaniem co najmniej warunków aktualnego ubezpieczenia złożonego w ofercie, na cały okres obowiązywania umowy ( jeśli polisa nie obowiązuje w okresie obowiązywania umowy). D. Pozostałe informacje Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej. Dokumenty, dołączone jako załączniki do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku załączania dokumentów w języku obcym, Wykonawca musi dołączyć tłumaczenie na język polski, zgodnie z pkt. 2.2. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwlochy.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach