Przetargi.pl
Codzienne profesjonalne sprzątanie pomieszczeń w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2015-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Codzienne profesjonalne sprzątanie pomieszczeń w obiektach Uzdrowisko Kołobrzeg S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług profesjonalnego codziennego sprzątania niżej wymienionych obiektów położonych na terenie miasta Kołobrzeg: W części I: SU Mewa Ia, Ib, II, III, IV: łączna powierzchnia - 6.472,19 m? -sprzątanie codzienne 1129,74 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu 4652,17 m? -sprzątanie co drugi dzień 34,15 m? -sprzątanie raz w tygodniu 274,61 m? -sprzątanie raz w m-cu 202,09 m? -sprzątanie raz w kwartale 179,43 m? W części II: SU Słoneczko II, III, IV: łączna powierzchnia - - 3.562,17 m? -sprzątanie codzienne 1228,25 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu 1488,58 m? -sprzątanie co drugi dzień 8,82 m? -sprzątanie raz w tygodniu 264,53 m? -sprzątanie w dni nauki 264,00 m? -sprzątanie raz w m-cu 269,43 m? -sprzątanie 1 raz w kwartale 38,56 m? W części III: SU Mewa V i Baza Zabiegowa+ Budynek Zarządu łączna powierzchnia -4.724,64 m? -sprzątnie codzienne 1223,09 m? /w tym 251,25 m? /przybasenie + szatnia/ -sprzątanie 6 razy w tygodniu 1382,84 m? -sprzątanie 5 razy w tygodniu 745,36 m? -sprzątanie co drugi dzień 160,07 m? -sprzątanie raz w tygodniu 48,22 m? -sprzątanie raz w m-cu 1165,06 m? w tym : SU Mewa V , Baza Zabiegowa, -sprzątnie codzienne 1223,09 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu 1382,84 m? -sprzątanie co drugi dzień 160,07 m? -sprzątanie raz w tygodniu 26,36 m? -sprzątanie raz w m-cu 1161,23 m? Budynek Zarządu -sprzątanie 5 x w tygodniu 745,36 m? -sprzatanie 1 raz w tygodniu 21,86 m? -sprzątanie raz w m-cu 3,83 m? W części IV: SU Perła Bałtyku: łączna powierzchnia - 11.577,88 m? -sprzątanie codzienne 3308,07 m? / w tym 329,89 m? przybasenie + szatnia/ -sprzątanie 6 razy w tygodniu 6429,86 m? -sprzątanie co drugi dzień 445,55 m? -sprzątanie raz w tygodniu 1300,36 m? -sprzątanie raz w m-cu 67,94 m? -jeden raz na kwartał 26,10 m? W części V: SU Muszelka A + B + Baza Zabiegowa łączna powierzchnia -7.331,70 m? -sprzątanie codzienne 4797,69 m? /w tym 208,21 m? przybasenie + szatnia/ -sprzątanie 6 razy w tygodniu 658,44 m? -sprzątanie co drugi dzień 981,83 m? -sprzątanie raz w tygodniu 646,52 m? -sprzątanie 1 raz w m-cu 191,91 m? -sprzątanie 2 razy w m-cu 29,39 m? -sprzątanie 1 raz w kwartale 25,92 m? w tym: SU Muszelka Baza Zabiegowa -sprzątanie codzienne 600,63 m? -sprzątanie 6 razy w tygodniu 658,44 m? -sprzatanie co drugi dzień 243,83 m? -sprzątanie raz w tygodniu 60,08 m? -sprzątanie raz w m-cu 45,05 m? SU Muszelka A -sprzątanie codzienne 1.878,12 m? -sprzątanie raz w tygodniu 301,37 m? -sprzątanie raz w m-cu 146,86 m? -sprzatanie 1 raz w kwartale 25,92 m? SU Muszelka B -sprzątanie codzienne 2318,94 m? -sprzątanie raz w tygodniu 738,00 m? -sprzątanie 1 raz w m-cu 285,07 m? -sprzątanie 2 razy w m-cu 29,39 m? Łączne powierzchnie i częstotliwości ich sprzątania: sprzątanie codzienne - 11.686,84 m? /w tym 789,35 m? przybasenie i szatnia/ sprzątanie 6 razy w tygodniu -14.611,89 m? sprzątanie 5 razy w tygodniu - 745,36 m? sprzątanie w dni nauki - 264,00 m? sprzątanie co drugi dzień - 1.630,42 m? sprzątanie raz w tygodniu - 2.534,24 m? sprzątanie raz w m-cu - 1.896,43 m? sprzątanie 2 x w m-cu -29,39 m? raz na kwartał -270,01 m? łącznie : 33.668,58 m? 2. Zakres prac i obowiązków w każdej części obejmuje m. in.: a) mycie, dezynfekcję pokoi mieszkalnych, gabinetów zabiegowych i ciągów komunikacyjnych, elementów ścian i wyposażenia, usuwanie odpadków, mycie okien, b) wymianę pościeli, ręczników oraz firan i zasłon, ścielenie łóżek zgodnie z instrukcją Zamawiającego, c) uzupełnianie dozowników na mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy; na żądanie Zamawiającego wózek serwisowy: woda, szampon, mydło wykładane w łazienkach dla gości pełnopłatnych. d) wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej, e) odśnieżanie balkonów i wszelkich wejść do budynków f) zapewnienie i stosowanie do wykonania usługi profesjonalnego sprzętu przeznaczonego do sprzątania w zakładach leczniczych, przydzielonego na stałe do oddziałów/działów, obiektów bez możliwości jego migracji pomiędzy oddziałami, w asortymencie i ilościach nie mniejszym niż wymagane minimum zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ - ilości zostaną potwierdzone protokołem sporządzonym w obecności obu stron w dniu rozpoczęcia usługi. g) profesjonalne, mechaniczne doczyszczanie powierzchni (podłogi, posadzki), w zależności od rodzaju powierzchni oraz ich konserwacja i zabezpieczanie powłokami ochronnymi: akrylowymi, polimerowymi lub odpowiednimi, preparaty do konserwacji podłóg o udokumentowanych właściwościach antypoślizgowych, h) utrzymanie sprzętu używanego do świadczenia usługi w nienagannej czystości oraz odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym przez cały okres świadczenia usługi.. i) wprowadzenie zapisów potwierdzających wykonanie prac codziennych, zapisów mycia i dezynfekcji toalet ogólnodostępnych, j) ponoszenie kosztów wynikających z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi, oraz zaniedbań w zakresie przepisów sanitarno-epidemiologicznych, przed np. Państwowym Inspektorem Sanitarnym. 3. Charakterystyka obiektów przeznaczonych do sprzątania zawarta jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 4. Wykaz prac i częstotliwość ich wykonywania przedstawione zostały w załączniku nr 2. Standardy dotyczące stanu czystości przedstawione zostały w § 9 projektu przyszłej umowy (załącznik nr 4). 5. Oprócz prac porządkowych zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie zabiegów pralniczych odzieży dziecięcej dla Dziecięcego Szpitala Uzdrowiskowego SŁONECZKO. Zabiegi te wykonywane mogą być w pralkach jak dla gospodarstw domowych. Ilość odzieży pranej dziennie (dni robocze) wynosi średnio 25 kg. Środki piorące po stronie Wykonawcy, środki przeznaczone muszą być do prania odzieży dziecięcej, dla skóry wrażliwej i alergicznej. Przetestowany dermatologicznie lub posiadający inne atesty np. Instytutu Matki i Dziecka. Środki nie mogą posiadać intensywnych i drażniących zapachów. Przeznaczone do prania odzieży kolorowej i białej. 6. Technologia sprzątania winna spełniać warunki obowiązujące w zakładach opieki zdrowotnej Wymagania dotyczące środków czystości zawarte zostały w Projekcie umowy, zał. nr 4. Proces technologiczny dostosowany będzie do rodzaju pomieszczeń i znajdującego się w nich wyposażenia, nie będzie powodował niszczenia materiałów, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia się materiałów podłogowych, obiciowych i wyposażenia. 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy Prawo zamówień publicznych na usługi, których zakres w chwili obecnej jest niemożliwy do określenia. 8. W przypadku dokonania dokładnych pomiarów przez wyspecjalizowaną firmę (zlecenie Zamawiającego) i wystąpieniu różnic z podanymi wcześniej wymiarami Zamawiający dopuszcza korektę wymiarów poszczególnych części obiektów, zgodnie z wymiarami wyliczonymi przez specjalistyczną firmę. 9. Przewiduje się możliwość wyłączeń z zakresu realizowanych świadczeń obiektów lub ich części, na czas niezbędny do przeprowadzenia bieżących prac remontowych, Zamawiający nie posiada planu remontów. Zamówienie podzielone jest na pięć części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia: jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I: 9.000,00 złotych ( słownie: dziewięć tysięcy złotych). Część II: 5.000,00 złotych ( słownie: pięć tysięcy złotych). Część III: 7.000,00 złotych ( słownie: siedem tysięcy złotych). Część IV: 18.000,00 złotych ( słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Część V: 11.000,00 złotych ( słownie: jedenaście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach