Przetargi.pl
Cmentarz Komunalny w Tarnowie - Klikowej etap I - faza III

Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4/327
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882708 , fax. 014 6222833
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4/327 4/327
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882708, fax. 014 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cmentarz Komunalny w Tarnowie - Klikowej etap I - faza III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres robót wchodzących w skład zadania obejmuje: - budynek Domu Przedpogrzebowego - wykończenie Kaplicy (powierzchnia 133,27 m2 ) oraz pomieszczeń nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 wraz z instalacjami elektrycznymi - oświetlenie ogólne, awaryjne, ewakuacyjne, ogrzewanie elektryczne, instalacja alarmowa, system nagłośnieniowy oraz instalacjami sanitarnymi: instalacja wod. - kan., wentylacji mechanicznej, chłodnicza. Wyżej wymienione pomieszczenia wykonane są w stanie surowym zamkniętym (wykonane są warstwy podbudowy posadzek, warstwy chudego betonu i poziomy kanalizacyjne). - wykonanie budynku garażu (kubatura budynku 324,24m3) wraz z instalacjami i przyłączem elektrycznymi oraz podłączeniem rur spustowych do istniejących studzienek kanalizacyjnych, - wykonanie podjazdu do budynku garażu. - wykonanie chodnika pomiędzy Domem Przedpogrzebowym a placem manewrowym przy garażu. - tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. o Wykonawca zapewni możliwość dojazdu do pól uprawnych w trakcie realizacji zadania i po zakończeniu. o Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego drogę polną w przypadku korzystania z tej drogi jako drogi dojazdowej. o Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. o Naprawi ewentualne uszkodzenia ogrodzenia, alejek i ciągów pieszo-jezdnych sąsiadujących z placem budowy o Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dla tego typu robót w istniejących warunkach terenowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 10.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt. 11 a) i b). 10.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót wykończeniowych, budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: o kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 1200 m3. o kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. o kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wod. - kan., wentylacji i sieci kanalizacyjnych wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata. Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.11 a), c), d) i e). 10.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt. 11 a) i f). 10.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt. 11 a) - g). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy (wg zał. nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem 10.2.a., z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. nr 3 do SWIZ), oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, - instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan., wentylacji i sieci kanalizacyjnych, Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - (10.2.b.), e) wykaz zawierający informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia dla osób o której mowa w pkt.10.2.b.), a także zakres wykonywanych czynności (wg zał. nr.5 do SWIZ). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, które zostaną udostępnione przez podmiot trzeci. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.10.3.) na kwotę min. 100.000 zł., g) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach