Przetargi.pl
CIOR6/152/09

Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6190516, 6190537 , fax. 012 6190573
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Bronowicka 44 44
    30-093 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6190516, 6190537, fax. 012 6190573
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: poczta polska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CIOR6/152/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór stałych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych (makulatura) z placówki pocztowej w Spytkowicach przy ul. Zamkowej 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50zł ( słownie: pięćdziesiąt złotych )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania ich oceny O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na odbiór stałych odpadów komunalnych i segregowanych - makulatury z terenu Gminy Spytkowice . 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez złożenie stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ oraz w oparciu o analizę i ocenę poniższych dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. 2 Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na odbiór stałych odpadów segregowanych - makulatury z terenu Gminy Spytkowice. 3 Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1.1 Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1, 3.2 Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - sposób obliczenia ceny oferty 3.3 Oświadczenie zgodne z treścią art.22 ustawy p.z.p - zał nr 2, 3.4 Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, dla osób podpisujących ofertę przez pełnomocnika upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę. 3.5 Dowód wpłaty wadium - jeżeli wadium wniesione będzie przelewem (bezgotówkowo); jeżeli wadium wniesione będzie w formie gwarancji lub poręczenia, do oferty należy załączyć potwierdzoną kopię poręczeń lub gwarancji oraz do koperty oryginał luzem. 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa, pkt 2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Składanie ofert przez podmioty występujące wspólnie: 5.1 Zgodnie z art. 23 p.z.p. wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (dot. konsorcjów, spółek cywilnych). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, z którego będzie wynikało pełnomocnictwo - wykonawcy występujący wspólnie upoważniają jednego spośród siebie jako przedstawiciela (lidera) pozostałych, poprzez podpisanie pełnomocnictwa przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców. Przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 5.2 Dokumenty składane przez podmioty występujące wspólnie: 5.2.1 wszyscy uczestnicy podmiotu występującego wspólnie składają dokumenty wymienione w niniejszej SIWZ w części II pkt 2.1 (każdy z osobna). 5.2.2 pozostałe dokumenty wymienione w części II SIWZ pkt 2.2 oraz 3 podmioty występujące łącznie składają wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na odbiór stałych odpadów segregowanych - makulatury z terenu Gminy Spytkowice

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach