Przetargi.pl
CIOR14/90/09 Dostawa liczarek i testerów do banknotów.

"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 134 134
    50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska SA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CIOR14/90/09 Dostawa liczarek i testerów do banknotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa liczarek i testerów do banknotów. Łączna ilość zamawianych urządzeń: - Maszyny do liczenia banknotów - 20 sztuk, - Wykrywacze fałszywych pieniędzy - 30 + 3 sztuki. Dostawa będzie wykonana do magazynów Zamawiającego połozonych w Jeleniej Górze, Wałbrzychu i Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 600,- złotych (słownie: sześćset złotych zero groszy) na całość zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, 5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 5.1.2.1 wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przynajmniej jedną dostawę towarów z grupy CPV 30100000-0 (Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli) lub z grupy CPV 35100000-5 (Urządzenia awaryjne i zabezpieczające), o wartości brutto przekraczającej 25 000 złotych. 5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 6.1 (ze względu na odwołania zachowano numerację z SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) 6.1.4 Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykazujący przynajmniej jedną dostawę towarów z grupy CPV 30100000-0 /Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli/ lub z grupy CPV 35100000-5 /Urządzenia awaryjne i zabezpieczające/, o wartości brutto przekraczającej 25 000 złotych), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencji). 6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1.2 oraz 6.1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg terminu wystawienia dokumentów o których mowa w pkt. 6.2 ma zastosowanie odpowiednio do tego oświadczenia. (ze względu na odwołania zachowano numerację z SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl nr 09-2328
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach