Przetargi.pl
CIOR14/85/2009 - Dostawa 4 kanałowego analizatora spalin samochodowych na potrzeby CL OR we Wrocławiu.

"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 134 134
    50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CIOR14/85/2009 - Dostawa 4 kanałowego analizatora spalin samochodowych na potrzeby CL OR we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 4 kanałowego analizatora spalin samochodowych na potrzeby CL OR we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. należycie zrealizowali co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tzn. dostarczyli min. 3 urządzenia, które uzyskały dopuszczenie przez Transportowy Dozór Techniczny o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość min. 15 000,00 złotych. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej trzech dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 20 000,00 złotych brutto każda z podaniem: przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania, danych Odbiorcy dostawy, dokumentu wystawionego przez Odbiorcę potwierdzającego, iż dostawa ta została wykonana należycie (np. referencja, list polecający). 4. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość min. 15 000,00 złotych. Jeżeli polisa lub inny dokumentu jest zawarty w walucie obcej to Zamawiający w celu oceny postawionego warunku zastosuje obowiązujący w dniu otwarcia ofert o dopuszczenie udziału w postępowaniu średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną