"Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-940 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 134
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 360 39 00 , fax. 071 364 00 99
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 134 134
50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 360 39 00, fax. 071 364 00 99
REGON: 01068496000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CIOR14/67/09 Sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej w jednostkach podległych CIOR we Wrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac pomiarowych obejmuje: - Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów obwodów 1-fazowych - Wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów obwodów 3-fazowych - Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej - Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania - Wykonanie badania wyłączników różnicowoprądowych - Wykonanie pomiarów rezystancji uziemień ochronnych i roboczych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 400,- złotych (słownie: czterysta złotych zero groszy) na całość zamówienia, po sto złotych dla każdej z części od nr 1 do nr 4. Wadium musi zabezpieczać każdą część, na którą składna jest oferta: - W przypadku składania oferty na jedną część należy wnieść wadium w wysokości 100 złotych - W przypadku składania oferty na dwie części należy wnieść wadium w wysokości 200 złotych - W przypadku składania oferty na trzy części należy wnieść wadium w wysokości 300 złotych - W przypadku składania oferty na cztery części należy wnieść wadium w wysokości 400 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -- dysponują osobami (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadającymi Uprawnienia Zawodowe SEP: --- Kategorii D (na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym) w ilości 1 osoby niezależnie od ilości części na które składana będzie oferta --- Kategorii E (na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym) w ilości 1 osoby niezależnie od ilości części na które składana będzie oferta. -- dysponują (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) przyrządami pomiarowymi dopuszczonymi do użytkowania (posiadającymi świadectwa legalizacyjne): po 1 egz. przyrządu do pomiaru wielkości wymienionych w punkcie II.1.3. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym z tytułu szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu i SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 6.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.1.4 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (należy określić czy dysponuje, czy będzie dysponował) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz ten powinien zawierać dane 2 osób posiadających wymienione w niniejszej SIWZ wymagane uprawnienia SEP. 6.1.5 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przyszłości). 6.1.6 Decyzje stwierdzające przygotowanie zawodowe osób podanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.4 - Uprawnienia Zawodowe SEP kategorii D (na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym) oraz Kategorii E (na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym). 6.1.7 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia przyrządów pomiarowych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 6.1.8 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia przyrządów pomiarowych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.7, Wykonawca wskazał przyrządy pomiarowe, którymi będzie dysponował (w przyszłości) 6.1.9 Świadectwa legalizacyjne przyrządów pomiarowych podanych w wykazie o którym mowa w pkt. 6.1.7. 6.1.10 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym z tytułu szkód oraz następstw nieszczęśliwych wypadków spowodowanych działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych. 6.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6.1.2 oraz 6.1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto likwidacji wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymóg terminu wystawienia dokumentów o których mowa w pkt. 6.2 ma zastosowanie odpowiednio do tego oświadczenia. (Ze względu na odwołania w treści zachowano numerację z SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu remontu instalacji elektrycznej i domofonowej wraz z wykonaniem prac objętych projektem w budynku użytkowym przy ul. Rynek 25 we Wrocławiu zarządzanym przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2016-07-21 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym położonym przy ul. Łanowej 2 we Wrocławiu
Dodano: 2016-06-24 - Modernizacja instalacji elektrycznej i sieci komputerowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Sobótce, przy ul. M. Skłodowskiej Curie 19
Dodano: 2016-06-06 - Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 96 przy ul. Krakowskiej 2 we Wrocławiu - realizacja częściowa
Dodano: 2016-06-02 - Wymiana instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji hydrantowej oraz malowanie korytarzy i klatki schodowej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Kowarach
Dodano: 2016-05-30 - Oświetlenie uliczne - rozbudowa i modernizacja istniejących punktów świetlnych - rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Mleczno i Rudna
Dodano: 2016-05-20 - Rozbudowa oświetlenia drogowego w m. Chobienia
Dodano: 2016-05-10 - Remont instalacji elektrycznej parteru oraz I i II piętra budynku Publicznego Gimnazjum nr 1 w Czernicy, gmina Czernica
Dodano: 2016-04-20 - Roboty remontowe w budynku biurowym przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu. ZZK - WP/3400/51/16
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 2 - ETAP II (INSTALACJA I i II PIĘTRA)
Dodano: 2016-03-23