Przetargi.pl
Ciepłe posiłki obiadowe w formie usługi cateringowej dla uczestników projektu Stać mnie na więcej.

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Kruszcowa 22
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2496228 , fax. 032 2496229
  • Data zamieszczenia: 2012-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kruszcowa 22 22
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2496228, fax. 032 2496229
    REGON: 00344790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops.bip.chorzow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ciepłe posiłki obiadowe w formie usługi cateringowej dla uczestników projektu Stać mnie na więcej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dowóz gorących posiłków obiadowych (catering) osobom wskazanym przez Zamawiającego korzystającym z zajęć przeprowadzanych w ramach Projektu Stać mnie na więcej współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach działania 7.1, poddziałania 7.1.1 piorytet VII. 2. Wykonawca dostarczać będzie gorące posiłki obiadowe zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez Zamawiającego i określającą: a) ogólną liczbę osób korzystających z posiłku, b) wielkość grup zajęciowych, c) terminy i godziny dostaw, d) miejsca dostaw, e) menu, za tygodniowym wyprzedzeniem poprzedzającym tydzień roboczy, którego ustalone dane dotyczą. 3. Wydawanie posiłków odbywać się będzie na terenie miasta Chorzowa, w miejscach wskazanych Wykonawcy przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie dla 3 (trzech) grup, liczących każdorazowo do 20 (dwudziestu) osób. Przewidywana ilość posiłków w trakcie tygodnia wynosi ok. 300. Szczegółowe terminy realizacji dostaw ciepłych zestawów obiadowych - od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączywszy dni ustawowo wolne od pracy - określone zostaną przez merytorycznie odpowiedzialnego pracownika Zamawiającego. 5. Gorące posiłki obiadowe składać się będą z zestawu obiadowego o składzie: - Porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 200 gram, przygotowywana w sposób różnorodny - jeden dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 350 gram (dotyczy: ziemniaki, ryż, kasza, kluski, frytki itp.), - drugi dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka itp.) - trzeci dodatek obiadowy w formie o,5 litra napoju bezalkoholowego, niegazowanego. 6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycję co najmniej 10 (słownie: dziesięciu) różnorodnych zestawów obiadowych,), zgodnie z zasadami określonymi w Dziale II pkt. 5 SIWZ. Propozycja zestawów obiadowych stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 7. Wykonawca zapewni przygotowanie sporządzonych zgodnie z zasadami sztuki kulinarnej gorących zestawów obiadowych i ich transport każdorazowo w warunkach odpowiadających odpowiednim przepisom prawnych oraz normom. 8. Zestawy obiadowe dostarczane będą do wskazanych miejsc o temperaturze zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa i normami. 9. Zestawy obiadowe dostarczane będą w odpowiednich pojemnikach termicznych umożliwiających spożycie z nich posiłku przez indywidualną osobę wraz z zestawem odpowiednich do dania plastikowych sztućców jednorazowych. 10. Przygotowanie posiłków i ich dostawa odbywać będzie się zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 ze zmianami) i aktami wykonawczymi do niej. 11. Termin płatności wynosi 21 (dwadzieścia jeden) dni od dnia złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego, za dostarczone posiłki obiadowe w zakończonym miesiącu kalendarzowym, z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zleceniodawcy, w przypadku zmiany terminów wpłaty transz środków finansowych przez Instytucję Pośredniczącą, którą jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia wykonywania umowy w przypadku braku dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego przez okres 2 (dwóch) miesięcy obowiązywania umowy. Zakończenie okresu zawieszenia wykonywania umowy nastąpi niezwłocznie po wpłacie środków finansowych przez Instytucję Pośredniczącą, którą jest Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego oraz Bank Gospodarstwa Krajowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555200001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach