Przetargi.pl
Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35,

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Parzęczewska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7144332, 7144505 , fax. 427 144 530
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
    ul. Parzęczewska 35
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 7144332, 7144505, fax. 427 144 530
    REGON: 67763600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/zgierz/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług w zakresie załadunku oraz wywozu nieczystości stałych z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej- Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 określone kodem CPV: 90.51.10.00 – 2. 2. Oferta musi obejmować całość zamówienia. 3. 1. Załadunek i wywóz nieczystości stałych : a) odbywać się będzie 5 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7 00 – 11 00 - nie rzadziej niż raz dziennie b) oraz na każde telefoniczne zlecenie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku złożone pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu .........................................., po podstawieniu do Zamawiającego dodatkowego kontenera, Termin podstawienia do Zamawiającego dodatkowego kontenera, wynosi max. do …... godzin, licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego. 4. Szacunkowe ilości nieczystości stałych -nie segregowane ( zmieszane) odpady komunalne o kodzie odpadu 20 03 01 wynoszą: • 2 672 m3 w okresie obowiązywania umowy (kontenery o pojemności 5 m3 lub 7 m3 lub 8 m3 lub 10 m3) • 3 870 pojemników w okresie obowiązywania umowy (pojemniki o poj. 1100 litrów). Zamówienie poniżej 221 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1. nie podlegają wykluczeniu; 2.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 2.2. Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień, o którym mowa w pkt. 2.1.2. lit. a) SIWZ, jeżeli: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, tj. gminy miasta Zgierz zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach – Dz.U. z 2012r. poz. 391, poz. 951z póź. zm. (dotyczące odpadów o kodzie odpadu 20 03 01) b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach –Dz.U. z 2013r. poz.21 z póź. zm.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów – składanych wraz z ofertą: a) Ogólny Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- załącznik nr 3 do SIWZ. c) Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 5.1. b) i c) SIWZ. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1. b) i c) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. d) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. e) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 2.8. SIWZ w oryginale- jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach