Przetargi.pl
Ciągła dostawa w 2012 roku energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia.

Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. świętego Brata Alberta w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6888-667, 6888-668 , fax. 0-14 6888-666
  • Data zamieszczenia: 2011-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. świętego Brata Alberta w Tarnowie
    ul. Szpitalna 53 53
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6888-667, 6888-668, fax. 0-14 6888-666
    REGON: 00029841300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa gminy Miasta Tarnowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ciągła dostawa w 2012 roku energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : kompleksowa usługa - o której mowa w Komunikacie Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 24 kwietnia 2008r i w art. 3 p.30 ustawy prawo energetyczne Dz.U.2006 nr 89 poz.625 z p.zm. - polegająca na ciągłej dostawie w 2012 roku energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia, w celu zaopatrzenia w energię elektryczną obiektów Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Somatycznie Chorych im. Świętego. Brata Alberta w Tarnowie ul. Szpitalna 53 - tj. dwóch budynków mieszkalnych i oświetlenia terenu na działce 74/6 stanowiącej własność Gminy Miasto Tarnów , będących w trwałym zarządzie Zamawiającego. Kod zamówienia wg CPV: 09300000-2 energia elektryczna; 65310000-9 przesył energii elektrycznej. 2. Roczne zapotrzebowanie energii elektrycznej na rok 2012, obliczone na podstawie zużycia w okresie 12 miesięcy- liczonym od 31.10.2010 do 31.10.2011- wynosi: a) Dla budynku dziennego domu pobytu o kubaturze 1.974 m3 , moc umowna 6 kW, zamawiana ilość ok. 2.000 kWh/rok b) Dla budynku głównego o kubaturze 22.338 m3 i oświetlenia zewn. moc umowna 80 kW : zamawiana ilość ok. 204.000 kWh/rok Razem ok. 206.000 kWh/rok Realizacja dostawy energii odbywać się powinna bez przerw w podanym okresie czasu . Ilość odbieranej energii w poszczególnych miesiącach roku zmienia się w przedziale od 15 do 18,7 MWh na miesiąc , w zależności od czynników atmosferycznych, pory roku i ilości przebywających w budynku mieszkańców. Dobowy rozkład zużycia energii dla budynku głównego obrazuje przykładowy wykres- załącznik do siwz. 3.Dostawa energii winna być realizowana siecią energetyczną przyłączoną na stałe do oddzielnych złączy energetycznych i układów pomiarowych w/w budynków. Dostęp do sieci zapewnia sobie własnym staraniem dostawca energii. 4. Wykonawca (=dostawca,sprzedawca) będzie zobowiązany do przygotowania i wypełnienia wszelkich formalności wynikających z konieczności przeniesienia-przejęcia obowiązków dostawcy energii i podłączeniem istniejącej instalacji odbiorczej Zamawiającego w terminie umożliwiającym zawarcie nowej umowy. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa nowemu dostawcy do reprezentowania go przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz przed dotychczasowym sprzedawcą w celu dokonania niezbędnych formalności wypowiedzenia dotychczasowej umowy na dostawę energii. 5. Rzeczywista ilość zużytej energii rozliczona będzie na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych przez dostawcę energii. 6. Zamawiający oświadcza ,że instalacja elektryczna zasilana z sieci jest sprawna i poddawana jest okresowym przeglądom , zgodnie z właściwymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.okay.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach