Przetargi.pl
Ciąg pieszo-jezdny na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Gdańsku-Oliwie

Miejski Ogród Zoologiczny "Wybrzeża" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-328 Gdańsk Oliwa, ul. Karwieńska 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5520041, fax 058 5521751
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ogród Zoologiczny "Wybrzeża"
    ul. Karwieńska 3 3
    80-328 Gdańsk Oliwa, woj. pomorskie
    tel. 058 5520041, fax 058 5521751
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ogrody Botaniczne i Zoologiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ciąg pieszo-jezdny na terenie Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Gdańsku-Oliwie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nawierzchnia z kostki betonowej ciąg pieszo-jezdny szerokości 3,2m - 880,00m2 - 8cm kostka betonowa wibroprasowana - 3cm podsypka cementowo-piaskowa - 10cm kruszywo łamane Obrzeża betonowe 8x25x100cm - 442mb 2.Szczegółowy zakres technologii wykonania robót stanowi załącznik nr 5 - Projekt Budowlano-wykonawczy dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Ustawy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy - zawarte w specyfikacji 2.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: a) złożą ofertę w wyznaczonym terminie - rozdz. II pkt.6.0 specyfikacji b) złożona oferta będzie spełniać wymogi zawarte w instrukcji dla oferentów - rozdz. II pkt.1 (opis sposobu przygotowania oferty) c) złożona oferta musi zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty - zgodnie z rozdz. II pkt.3.0 specyfikacji d) oferty z propozycją gwarancji nie zgodną z wymaganą - rozdz. II pkt.2.3 zostaną odrzucone e) oferty z propozycją terminu wykonania nie zgodnym z wymaganym - rozdz. II pkt.2.4 zostaną odrzucone 3.Wymagany okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na elementy budowlane składające się na przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 24 miesiące. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia: - planowany termin rozpoczęcia: lipiec 2009 - planowany termin rozpoczęcia: wrzesień 2009 Okres realizacji 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy. 5.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące wymagania: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia. 2) Kierownik budowy musi posiadać: a) uprawnienia budowlane zezwalające na kierowanie robotami zgodnie z przedmiotem zamówienia b) być członkiem odpowiedniej (samorządu zawodowego) Izby Inżynierów Budownictwa c) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) - do oferty należy dołączyć odpowiednie zaświadczenia. 3) Wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty ogłoszenia o zamówieniu) co najmniej 1 robotę budowlaną, zgodną z przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 60% złożonej oferty. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować jej należyte wykonanie poprzez przedstawienie referencji lub protokołu odbioru bądź oświadczenia Zamawiającego stwierdzającego jej należyte wykonanie. 4) Dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową nie mniejszą niż 50% ceny ofertowej, w tym celu należy dołączyć informację banku potwierdzającą spełnienie tego warunku. 5) Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na jedno zdarzenie objęte ubezpieczeniem) na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w Ustawie i specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 do specyfikacji 2. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do specyfikacji 3. Do formularza ofertowego należy dołączy: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi dołączyć dokumenty zgodnie z rozdz. II pkt.3.4. 2) parafowany wzór umowy 3) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków o których mowa w rozdz. II pkt.2.7 każdy Wykonawca przygotowuje indywidualnie bez załączonego wzoru, 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - dotyczy kadry kierowniczej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentów potwierdzających ich doświadczenie zawodowe i uprawnienia 2) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.gd.pl - podstrona:przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach