Przetargi.pl
Chodnik do Leśnego Zakątka

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6156000 , fax. 87 6150800
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6156000, fax. 87 6150800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Chodnik do Leśnego Zakątka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy to zaprojektowanie i wykonanie chodnika do Leśnego Zakątka wraz z oświetleniem od ul. Promenada Zdrojwa. Zamówienie obejmuje: pozyskania aktualnej mapy ewidencyjnej i sytuacyjno - wysokościowej, uzyskanie warunków przyłącza linii kablowej oświetlenia od Zakładu Energetycznego, sporządzenie projektu budowlanego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót uzyskanie akceptacji tego projektu w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym, wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu, przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przygotowaniem dokumentów związanych z odbiorem ścieżki pieszo-rowerowej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych Stan istniejący W chwili obecnej istniejąca droga dojazdowa szerokości 5,00 m do ośrodka wypoczynkowego Leśny Zakątek nie posiada ścieżki pieszo-rowerowej. Ruch pieszo-rowerowy odbywa się poboczem gruntowym drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej. Parametry geometryczne ścieżki pieszo-rowerowej wraz z linią kablową oświetlenia: Długość całkowita - 318,00 m; Szerokość - 3,00 m; Linia kablowa oświetlenia - 318,00 m ; Rodzaje robót, ich lokalizacja i orientacyjne wielkości tych robót Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe Do robót rozbiórkowych podczas budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z linią kablową oświetlenia zaliczyć: zdjęcie warstwy humusu grub. 15 cm i złożenie go poza obręb robót - około 900 m2; Wykonanie warstw konstrukcyjnych ścieżki pieszo-rowerowej Warstwy konstrukcyjne na drodze dojazdowej i w miejscach parkingowych należy wykonać w następujący sposób: - w-wa odsączająca z pospółki grub. 20 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20 cm, -podsypka cem.-piaskowa 1:4 grub. 5 cm, - nawierzchnia z kostki bet. grub. 8 cm. ok. 954 m2 Ścieżka pieszo-rowerowa dług. ok. 0,318 km i szer. 3,0 m obramowana od strony drogi gminnej krawężnikiem bet. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem i z drugiej strony obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem. Wykonanie ścieków pochodnikowych - 3 szt. Wykonanie linii kablowej oświetlenia ścieżki Linię kablową należy wykonać w następujący sposób: -wykonanie przecisku średnicy fi 50 w rurze osłonowej pod nasypem drogowym, - ułożenie kabla 4x35 mm2 w rowach i ich zasypanie - 300 m - ustawienie słupów oświetleniowych - 9 szt. Organizacja ruchu na czas budowy Lokalizację oraz ilość znaków określi projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót, który jest integralną częścią dokumentacji projektowej i zostanie opracowany przez wykonawcę robót. Należy przewidzieć wykonywanie robót przy jednostronnym zajęciu części jezdni drogi gminnej. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości w pkt. 3 programu funkcjonalno - użytkowego są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i uzupełniające. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Droga dojazdowa do Ośrodka Wypoczynkowego Leśny Zakątek nie posiada wydzielonego miejsca na ruch pieszo-rowerowy. W związku z otwarciem w bieżącym roku Tężni ruch pieszo-rowerowy znacznie się zwiększył. Brak ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem stwarza zagrożenie dla spacerujących kuracjuszy. Program funkcjonalno - użytkowy określa wymagania dotyczące remontu, realizacji, odbioru i przekazania do użytkowania wszystkich elementów omawianego zadania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a/ Opracowania dokumentacji projektowej budowy, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia [10], w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu remontowych robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekt Budowlany musi być przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu. b/ Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót. c/ Prowadzenie pomiarów i badań kontrolnych zgodnie z wymogami ST. d/ Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzanie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w szczególności przepisy Prawa budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem robót objętych zadaniem. Ogólne i szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe. Zamawiane roboty budowlane mają zapewnić poprawę warunków ruchowych i poprawę komfortu poruszania się. Przeprowadzona budowa spowoduje zmniejszenie nakładów na bieżące utrzymanie drogi gminnej. W ramach zamówienia należy zapewnić zaprojektowanie i wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej wraz z budową linii kablowej oświetlenia. Wycena oszacowana przez wykonawcę będzie stanowiła wynagrodzenie umowne w formie ryczałtu stałego i niezmiennego. Za spełnienie wymagań jakościowych dotyczących materiałów ponosi odpowiedzialność Wykonawca. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cechy dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane miały trwałość określoną zgodnie z 1. Załącznikiem nr 5 Rozporządzenia MT i GM z dnia 2.03.1999 r. Dz.U. z 1999 r. Nr 43, poz. 439 2. Działem V Rozporządzenia MT i GM z dnia 30.05.2000r. Dz. U. z 2000 r. Nr 63, poz. 735 Ogólne warunki wykonania i odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane były wykonane w sposób powodujący najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu kołowego i pieszego. Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności cywilnej za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji robót budowlanych, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa pracy, e) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania polskich przepisów, a wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu, zgodnie z regulacjami przepisów o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry. Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych robót budowlanych. Kontroli zamawiającego będą w szczególności poddane: 1. rozwiązania projektowe zawarte w projekcie wykonawczym przed ich skierowaniem do wykonawcy robót budowlanych - w aspekcie ich zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym oraz warunkami umowy, 2. stosowane gotowe wyroby budowlane, w odniesieniu do dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do obrotu oraz zgodności parametrów z danymi zawartymi w specyfikacjach technicznych, 3. sposób wykonania robót budowlanych w aspekcie zgodności wykonania z projektami wykonawczymi i specyfikacjami technicznymi Dla potrzeb zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów zamawiający przewiduje ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów: - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, - odbiór częściowy, - odbiór końcowy, - odbiór ostateczny tj. po okresie gwarancji. Sprawdzeniu i kontroli będą podlegały: - użyte wyroby budowlane i uzyskane w wyniku robót budowlanych elementy obiektu w odniesieniu do ich parametrów oraz ich zgodności z dokumentami budowy, - jakość wykonania robót i dokładność montażu. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania i utrzymywania w stanie nadającym się do użytku oraz do likwidacji wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie opłacał robót tymczasowych. Do robót tymczasowych będą między innymi zaliczone: organizacja robót budowlanych, zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska, tymczasowa organizacja ruchu na czas wykonywania robót, spełnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich, zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową itp. Do odbioru końcowego Wykonawca przekaże zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą. Wymagania szczegółowe. W odniesieniu do przygotowania terenu (robót). Teren przewidziany pod roboty związane z budową ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem należy do zarządcy tej drogi. Miejsca składowania materiałów odzyskowych, możliwości urządzenia czasowego placu budowy i inne szczegółowe uwarunkowania wykonania robót wykonawca uzgodni z Urzędem Miejskim w Gołdapi. Pozyskane w trakcie budowy materiały rozbiórkowe, nadające się do ponownego wykorzystania należy wywieźć na składowisko wskazane przez Zamawiającego przygotowania terenu (robót). W odniesieniu do zagospodarowania terenu. Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w programie funkcjonalno użytkowym - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 04.09.2014 r do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument należy złożyć w kasie tutejszego Urzędu Miejskiego, pok. nr 16 - piętro I, do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 03.09.2014 r. godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach