Przetargi.pl
Centrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 00052360800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.:Centrum sportowo-rekreacyjne w Zabrzegu z podziałem na części. Zadanie nr 1: Budowa pawilonu gastronomicznego i magazynowego wraz z przebudową przyłączy. Zadanie nr 2: Zagospodarowanie i oświetlenie terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1: Budowa pawilonu gastronomicznego i magazynowego wraz z przebudową przyłączy. - Budowę pawilonu sezonowego zaplecza kuchennego z bufetem dla imprez plenerowych wraz z rozbiórką istniejącego kiosku. Zakres prac obejmuje m.in.: Obiekt o konstrukcji stalowej, (w systemie stalowych segmentów modułowych) z obudową z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym z zastosowaniem systemów elewacyjnych z panelami żaluzyjnymi i deską elewacyjną. Wykończenie lica ścian i sufitów z blachy stalowej powlekanej w kolorach pastelowych. Posadzki z wykładziny pcv dopuszczonej do stosowania w funkcji gastronomicznej. Dane techniczne: - dł. x szer. x wys.: 10,00m x 8,00m x 3,50m - pow. zabudowy : 80,00m2 - pow. użytkowa : 71,80m2 - kubatura : 232,00m3 - wys. min. pom. : 3,00m - Budowę pawilonu gospodarczo-magazynowego na zapleczu pawilonu klubowego. Zakres prac obejmuje m.in.: Magazyn zaplecza gospodarczego jako jednoprzestrzenna hala o konstrukcji stalowej ( w systemie stalowych segmentów modułowych) z obudową z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym z zastosowaniem systemów elewacyjnych. Wykończenie lica ścian i sufitów z blachy stalowej powlekanej w kolorach pastelowych. Nawierzchnia posadzki z brukowej kostki betonowej na warstwach podłoża. Dane techniczne: - dł. x szer. x wys.: 17,50m x 8,00m x 3,50m - pow. zabudowy : 139,80m2 - pow. użytkowa : 118,50m2 - kubatura : 472,00m3 - wys. min. pom. : 3,00m - Przebudowę przyłącza wod.- kan., gazu i elektroenergetycznego. Zakres prac obejmuje m.in.: - instalacja elektryczna zasilania i oświetlenia prowadzona po ścianach w szynach ochronnych, zasilana z istniejącego budynku zaplecza klubu sportowego, - instalacja wodna z rur pe, zasilająca punkt czerpalny, prowadzona z istniejącego budynku zaplecza jw. zasilana z wodociągu gminnego, - instalacja kanalizacji sanitarnej z kratki ściekowej, z rur pcv doprowadzona do przykanalików z odprowadzeniem do projektowanego zbiornika bezodpływowego, do czasu wybudowania kolektora gminnego, - przyłącze gazowe zostanie skrócone; punkt redukcyjno - pomiarowy należy wykonać jako wolnostojący, przy ścianie projektowanego magazynu, - wentylacja grawitacyjna wyprowadzona ponad dach, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonych i zamontowanych elementów, - przekazanie kart gwarancyjnych, atestów, certyfikatów dostarczonych i zamontowanych elementów, - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie nr 2: Zagospodarowanie i oświetlenie terenu: - wykonanie ścieżek spacerowych z kostki brukowej betonowej niefazowanej, - montaż elementów małej architektury ( ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery ), - rewaloryzację elementów zieleni (niwelacja, rekultywacja, humusowanie i obsianie), - montaż urządzeń zabaw ruchowych dla dzieci w południowej części obiektu, - montaż urządzeń rekreacji ( elementy gimnastyczne, linarium, ścianki wspinaczkowe) - oświetlenie terenu wzdłuż dróg dojazdowych, ciągów pieszo-jezdnych i ścieżek spacerowych, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dotyczącej dostarczonych i zamontowanych elementów, - przekazanie kart gwarancyjnych, atestów, certyfikatów dostarczonych i zamontowanych elementów, - sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Uwaga! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! 1. Podane w dokumentacji projektowej dla zadania nr 1 i 2 przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 2. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia dla zadania nr 1 i 2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania nr 1 i 2. 4. Wykonawcy zobowiązani są do współpracy na jednym placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 2 do SIWZ - dokumentacja projektowa dla zadania 1 i 2, - załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót dla zadania 1 i 2, - załącznik nr 4 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla zadania 1 i 2, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), przedmiarze robót dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla zadania 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ), lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Umowa dotacji nie została dotychczas podpisana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium: - dla ZADANIA nr 1 w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł), - dla ZADANIA nr 2 w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł), w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.07.2013 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP Oddział Bielsko - Biała nr konta: 94 10201390 0000660200250571. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu (parter), natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne do dnia 30.07.2013 r. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach