Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2013-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 00052360800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Centrum sportowo - rekreacyjne w Zabrzegu - dostawa namiotów plenerowych, stołów składanych wraz z ławami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa namiotów plenerowych, stołów składanych wraz z ławami dla Centrum sportowo-rekreacyjnego w Zabrzegu przy ul. Stadionowej 30, działka nr 5153/82. 1. Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. namiotów plenerowych w zestawie z kotwami do mocowania oraz kompletem toreb z materiału wodoodpornego na stelaż i poszycie wraz z montażem i demontażem w dniu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Charakterystyka namiotu: - w ścianach bocznych okna łukowe z możliwością zwijania-rozwijania, w jednej ze ścian frontowych min.2 wejścia o szerokości min.2m, zapinane na zamek, -kolor biały, -wymiary 15m x 15m, -wysokość boku min.3 m, -wysokość kalenicy min.5,5 m, -wodoodporne poszycie dachu z tkaniny poliestrowej PCV min.650g/m2 -rama namiotu wykonana z rur aluminiowych lub profili zamkniętych aluminiowych (aluminium min.6061-T6), -ognioodporny zgodnie z certyfikatem ognioodporności DIN 4102 B1,M2, -kotwy ze stali ocynkowanej, -pochylenie dachu min.180 -trwałe naniesienie logotypu Czechowice-Dziedzice miasto z zapałem, na obu ścianach szczytowych namiotu, logotyp musi być umieszczony tak aby wykorzystał maksymalnie dostępną przestrzeń - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, -trwałe naniesienie na jeden z elementów ściany frontowej namiotu logotypów: Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Ryby, Miasta Czechowice-Dziedzice oraz Lokalnej Grupy Rybackiej Bielska Kraina, wraz z informacją o współfinansowaniu - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, wielkość i formę należy dostosować do powierzchni na jaką będzie można nanieść powyższe informacje, jednakże cały opis wraz z logotypami powinien być czytelny z odległości około 7 metrów. Uwaga! Przed dokonaniem naniesienia opisu oraz logotypu Wykonawca przedłoży do Wydziału Strategii, Rozwoju i Promocji Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach projekt graficzny umieszczenia powyższego opisu i logotypu na namiocie. Wykonawca naniesie trwałe elementy graficzne i opis dopiero po zatwierdzeniu przez Wydział Strategii, Rozwoju i Promocji Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach. 2. Dostawa fabrycznie nowych 16 szt. stołów składanych. wraz z montażem i demontażem w dniu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Charakterystyka stołów: -lite drewno np. sosnowe dwukrotnie lakierowane, -długość 220cm;szerokość 70cm;wysokość 78cm;grubość min.2,8cm -stelaż stalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, malowany proszkowo, -nóżki wzmocnione zastrzałami, od spodu wyposażone w specjalny zatrzask, który po ich rozłożeniu zabezpiecza je przed niepożądanym złożeniem. 3.Dostawa fabrycznie nowych 32 szt. ław składanych do stołów składanych wraz z montażem i demontażem w dniu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Charakterystyka ław: -lite drewno np. sosnowe dwukrotnie lakierowane, -długość 220cm;szerokość 25cm;wysokość 48cm; grubość min.2,8cm, -stelaż stalowy, zabezpieczony antykorozyjnie, malowany proszkowo -nóżki wzmocnione zastrzałami, od spodu wyposażone w specjalny zatrzask, który po ich rozłożeniu zabezpiecza je przed niepożądanym złożeniem. Uwaga! 1.Zamawiający nie odbiera zamówionego sprzętu od firm kurierskich i poczty, a także od innych firm pośredniczących. 2.Zamawiajacy wymaga aby przy dostawie był obecny przedstawiciel Wykonawcy, który posiada prawo do podejmowania decyzji i podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy. 3.Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem o terminie i godzinie dostawy sprzętu. Zamówienie będzie odbierane protokolarnie w obecności przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Dostawy są przyjmowane w dni robocze w następujących godzinach: -od poniedziałku do środy miedzy godziną 8 00 a godziną 15 00 -w czwartki między godziną 8 00 a godziną 17 00 -w piątki między godziną 8 00 a godziną 13 00 Zakres prac obejmuje między innymi: -dostawę sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Centrum sportowo-rekreacyjne w Zabrzegu przy ul. Stadionowej 30, -montaż sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. Centrum sportowo-rekreacyjne w Zabrzegu przy ul. Stadionowej 30, w celu sprawdzenia kompletności dostarczonego sprzętu, -demontaż sprzętu, -przeszkolenie przedstawiciela Zamawiającego z zakresu montażu i demontażu sprzętu. -przekazanie Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim dokumentację techniczną dotyczącą zamówionego sprzętu, -przekazanie kart gwarancyjnych, atestów, certyfikatów zamówionego sprzętu. Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 na lata 2007-2013. Umowa dotacji nie została dotychczas podpisana - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 172220004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną